^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

23 December 2011

Home » , » *Lisa Surihani dan Yusri KRU umum tarikh nikah sabtu ni..*

*Lisa Surihani dan Yusri KRU umum tarikh nikah sabtu ni..*

 salam,

ingat lagi enrty
 dan entry



so, esok mereka dikhabarkan akan mengumumkan tarikh perkahwinan mereka kepada umum.....


Info Lisa Surihani dan Yusri KRU
  • Pasangan artis Lisa Surihani dan Yusry Abdul Halim akan membuat pengumuman istimewa mengenai perkara itu pada Sabtu ini.
  • Jemputan mengenai pengumuman tarih nikah  Lisa Surihani dan Yusri KRU berkenaan telah dihantar oleh pihak KRU Studios kepada pihak media pada petang Khamis.
  • Majlis pengumuman tarih nikah  Lisa Surihani dan Yusri KRU akan  diadakan pada pukul 10.30 pagi di Hotel Marriott, Putrajaya.  Ketua Pegawai Eksekutif, Kumpulan KRU Studios, Norman Abdul Halim yang juga abang kepada Yusry ketika dihubungi bagi mengesahkan perkara itu hanya ketawa dan memberitahu akan menjelaskan perkara sebenar kepada pihak media pada hari berkenaan.
  • Ia merupakan satu pengumuman istimewa dan pastinya ia akan diberitahu pada majlis nanti. "Kalau saya beritahu sekarang tak ada kejutanlah,” katanya berseloroh.
  • Pada pengumuman itu nanti, ibu bapa Yusry iaitu Abdul Halim dan Zarina Fenner serta ibu Lisa, Siti Amira Ahmad juga akan turut serta.
  • Difahamkan Yusry dan Lisa akan bernikah pada awal tahun depan yang mana majlis berkenaan akan mendapat liputan secara langsung menerusi saluran Astro.
  • Pasangan  Lisa Surihani dan Yusri KRU sudah mula rapat sejak Mac lalu dan sering berhubungan menerusi telefon bimbit masing-masing sejak setahun yang lepas.Kemudian kedua-dua mereka membuat pengakuan pertama pada bulan Jun bahawa mereka sedang menjalinkan hubungan lebih daripada seorang kawan dan menganggap ia sebuah perhubungan yang matang.



1 comment

December 24, 2011 at 12:35 PM

hohohohoho
nk kawen dah depa na..

Post a Comment