^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

13 December 2011

Home » , , » *Layout Blogger Profile Baru*

*Layout Blogger Profile Baru*

salam,

petang2 ni baru leh berintenet.....
dah nak balik pon.....
n time yang singkat ni baru nak berBW ke rumah kengkawan.....

tetiba bukak profile kengkawan dari comment box.....

gini jadinyer.....

 dah x macam biasa dah.....
nampak lagi smooth n clear.....
erm, aku yang terlewat ke atau memang dah bertukar.....
huhu

setakat semalam aku rasa profile masih lagi seperti biasa kan.....
xper la.....
janji masih lagi mudah untuk difahami.....
hanya layout jer yang bertukar, maklumat masih lagi sama kan.....

k, sekian
p/s : update pendek di petang hari
lily, masz pinjam pic profile yerk


6 comments

December 13, 2011 at 4:57 PM

betul2
janji bleh baca

December 13, 2011 at 5:56 PM

terkejut tgk gmbr kita.. :D
tu lah..perasan 2 hari yg lepas dh berubah..

December 13, 2011 at 8:12 PM

tu lah, tgk2 dh lain..hikhik.comel jugak, putih je..

December 14, 2011 at 12:07 PM

@LiLy @ MumMyQiStInA ooo dah 2 ari ker.. huhu kira masz terlambat la ni yerk.. hehe

December 14, 2011 at 12:07 PM

@Anum yup.. itu yg ptg kan..

December 14, 2011 at 12:07 PM

@FIFIEY LYCHEE MARATION putih n suci...

Post a Comment