^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

16 December 2011

Home » , , » *Aktiviti Malam Jumaat Kami*

*Aktiviti Malam Jumaat Kami*

 salam,

erm, actually bukan aktiviti malam jumaat kami.....
tapi lebih kepada aktiviti malam jumaat my lil Aisha.....

dah upload kat FB semalam for share ngan papa Aisha yang ada kat JB sekarang nieh.....
erm, insyaallah esok (Sabtu) papa Aisha balik KL semula.....
 x sabar nak ajak papa Aisha.....
makan donet (McDonald).....
makan doyen (durian).....
makan titang (pisang)
minum milo.....
 (sebutan milo betul lak dak kecik nieh..hehe)

jom layan pic sambil aku cerita apa aktiviti malam jumaat my lil Aisha.....
layannnn.....





 erm, memula makan Wafer RM3.00 yang aku beli kat KLCC sambil tengok cartoon dragon kat TV2.....


sambil Aisha layan cartoon kat TV, aku pon pi mandi, siap2 nak solat maghrib.....
siap solat, seperti biasa malam jumaat aku akan baca surah Yaasin.....
tengah dok baca, tetiba Aisha yang dah abis tengok cartoon kat tv.....
masuk dalam bilik n sibuk cari telekung dia.....
trus pakai n solat tepi aku..... solat cara dia la kan..... sujud sujud dan sujud..... hehe

habis solat dia duk atas riba aku n sama2 baca Yaasin.....
lelama dia bosan..... trus bukak telekung n sibuk lak cari tudung aku.....
pakai tudung n selendang aku..... trus dok atas katil.....
guling2 sambil tunggu aku abis baca.....

habis jerk aku baca, trus dia mintak.....
'Ma..... nak, Ma..... nak'


 hah, si kecil dah mula nak membaca surah Yaasin.....
senget benget dia pakai tudung sendiri.....
abaikan kereta mini ngan cetak kuih atas katil tu yerk.....


dengan kain telekung x bukak lagik, pakai tudung sarung, pehtu letak selendang atas bahu, baca Yaasin.....
  'Bismillahirrahmanirahmanirrahim'.....


 'Sodakallahulazim...'

jom sambung tengok TV9, berita..... Aishiteru
my lil Aisha.....
apa yang mama buat, Aisha dengan tanpa paksaan akan ikut kan.....
moga aktiviti ini akan berterusan di minggu seterusnya.....
tapi time mama 'P'..... erm, Aisha boleh ikut papa yerk.....
 mama sentiasa doakan Aisha akan jadi anak yang solehah sekarang dan selamanya.....
Ameen

k, sekian

p/s : x sabar tunggu papa balik esok n bawa balik 'maroon' aku yang dah lama bertapa kat umah Abah, Abah dah x berapa nak guna, so aku minta izin nak bawa balik KL.....
ada jugak jus kesihatan..... 
nanti aku share yerk.....
 

5 comments

December 16, 2011 at 1:32 PM

ala comel gitu.. semoga yang baik2tu akan diteruskan... seronokler papa dia nak balik yerk...

December 16, 2011 at 1:59 PM

singgah dlm ke'MC'an. bb lembab laks tuh hu3.
wah gayer terkini yer g2? cute :)

December 16, 2011 at 3:03 PM

comel nyer dia nk bc yasin

December 16, 2011 at 5:19 PM

ololo..comelnye die..
ape mama die buat,die akan buat..
kite ni idola la bg die kan..;) sweett..

December 17, 2011 at 12:15 AM

heheh bijak n cumil gaya dia..betul la bdk ni dia akan wat ape yg dia tgk..mst tgk mak pak dia..pastu dia pun excited nk wt kan...=)

Post a Comment