^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

31.12.11

Home » , » *Awesome Autumn in Japan*

*Awesome Autumn in Japan*

 salam,

layan gambar dulu.....










subhanallah.....
cantiknya musim luruh di Jepun kan.....
kat Malaysia ada x macam nie.....
kalu ada pon, mungkin boleh pi kat Rumah 4 Musim di Taman Botani Shah Alam.....

nak pi untuk musim luruh ni boleh pi masa bulan Mac - Mei nanti.....
erm, terasa macam nak tebus balik la lawatan ke sana yang x jadi tu.....
hehe.....
jom papa.....

k, sekian

p/s : jam 6.30 pg nanti, papa Aisha terpaksa bertugas sempena Karnival KPKK di Dataran Merdeka.....
erm kena tunggu papa Aisha balik dari dataran lah kalu nak teruskan aktiviti kami hari ini.....
apa aktiviti kami? tunggu yerk.....
moga semuanya dipermudahkan..... Ameen

2 comments

December 31, 2011 at 9:06 AM

ble g bercuti ni... ajak pn

December 31, 2011 at 10:56 AM

cantiknyaaaaaaaaaaaa
bilalahhh dpt peluang ke jepun nie ;)

Post a Comment