^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

14 December 2011

Home » , » *Ya ALLAH, terima kasih nuffnang*

*Ya ALLAH, terima kasih nuffnang*

 salam,

Alhamdulillah,
akhirnya ada jugak BE kat blog aku nieh.....

 biasanya aku bukak akaun Nuffnang sebab saje nak tengok keyword,
nak tengok community, n sekali imbas jerk tengok earnings.....
coz memang aku tau xder nyer BE yang aku dapat sejak aku letak adv kat blog ni May tahun lepas.....

dah lama rasanya earning aku x gerak2 dok statik jerk RM9.45..... bukan RM90 apatah lagik RM900.....
tetiba tadi bukak dah RM9.70
eh, dah naik 25 sen lah.....
hok alah, naik 25 sen pon nak kecoh....

ye lah, mana x kecoh, dah 3 bulan angka tu x gerak2.....
sedey tau, sampai satu tahap aku nak buat aduan kat Nuffnang nape x gerakkan earning aku.....
tapi sayangnya aku x tau camaner.....
huhu, sadis kan aku nieh.....

so, tadi dah gerak sikit, tu yang nak tengok earning
n
macam ada sinar baru jerk nak berblog kembali..... hehe
tapi kalu xder pon
aku tetap berblog untuk diri aku, family n kengkawan yang sudi singgah blog cacamerba aku nie.....

erm, nak say thank bebanyak kat Nuffnang coz akhirnya ada jugak rezeki aku kat sini.....
Alhamdulillah,
x berani cakap, tulis taip lebih2.....
coz bari 1st time ni up n3 BE.....
nanti orang kata aku memacam lak....
hah, ni kira rekod untuk aku la kiranya yerk.....

k,, sekian

9 comments

December 14, 2011 at 5:09 PM

Tahniah ye dapat BE setelah 3 bulan++ :)

Selamat mengumpul $$$ :)

December 14, 2011 at 6:02 PM

best tu..sikit tapi ada jugak..hehe
aisha br dpt cek ke2..itu pon cipt jer..alhamdulillah rezeki

Anonymous
December 14, 2011 at 6:45 PM

wah!
best2!
chaiyok2!

December 14, 2011 at 7:46 PM

Ok tu Mas, nuff ni mula2 mmg kedekut sikit, nnti lama bertambahlah rezeki tu. Jangan stop berblog ya..:)

December 14, 2011 at 8:32 PM

Tahniah mas..chayok2..^^

December 15, 2011 at 5:19 AM

kalau nak tanya ke.. adu ke.. hantar je tiket ke nuffnang. diorg akan respon dgn pantas dan tuntas...

December 15, 2011 at 9:16 AM

tahniah...akhirnye dpt gak yea kak masz...

December 15, 2011 at 10:15 AM

jangan putus asa masz...sikit2 lelama membukit...heheh

December 15, 2011 at 11:29 AM

tahniah beribu2..tahniah..hahaha..rasanya nuffnang ni tak leh kongsi iklan ngan mender lain..

Post a Comment