^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

28 December 2011

Home » , , » *BE ME Nuffnang*

*BE ME Nuffnang*

 salam,

kalo orang biasa dengan Nuffnang mesti x heran kan dengan istilah tajuk n3 aku tu.....
tapi bagi aku, nilah 1st time aku merasa mende alah tu.....
iaitu.....
BE = Buffered Earnings (kempem yang run kat blog kita setelah dipilih oleh syarikat pengeluar)
ME = Metered Earnings (senarai kempen yang telah tamat tempoh pengiklanan di blog kita)


contoh macam kat bawah nieh.....

so, sekarang barulah aku tahu istilah2 itu.....
setelah merasainya.....
cuma duit cheque dari Nuffnang jerk aku belum merasa lagik.....
hehe
bila la agaknye dapat merasa yerk.....
hurm, yang ada ni pon sikit jerk, berangan nak checque pulak.....
berangan itu penting kan sebagai motivasi.....
hehe

k, sekian

p/s : entry ini pon merujuk pada BE aku yang dah tinggal seketul jerk.....
huhu xsempat nak kumpul bebanyak, dah stop lak.....
kita cuba iklan lain plak yerk.....


3 comments

December 28, 2011 at 10:39 PM

hehehe...berangan itu percuma...takde salah pung...
moga berjaya...

December 28, 2011 at 11:05 PM

nuff dah majuk..

tahniah mas

December 29, 2011 at 7:37 AM

chayok..chayok mas..^^

Post a Comment