^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

2.12.11

Home » , , , » *Chocolate Langkawi*

*Chocolate Langkawi*

 salam jumaat,

erm, x nak cerita mukadimah panjang2.....
just nak say THANKS bebanyak to LYLIE.....

coz bagi kami coklat free untuk menyumbat mulut kami time terdesak lapor x tau nak makan apa.....
sehingga ke hari ini sejak ko bagi coklat ni ari tu, ada lagi baki kat atas meja nieh.....
kami makan sikit sikit jerk, coz nanti kalu abis, dah xder stok nak mengunyah kat sini.....
hehe


 coklat segitiga bermuda Toblerone paling aku suka


 ni kira coklat anak beranak la yerk, yang besar tu mak pak dorang, yang kecik tu anak2 dorang..... haha


 terima kasih daun keladi,
kami suka coklat Langkawi walopon maniiis gila babi,
kalu pi tempat lain pon kami nak adiah makanan lagi.
hehe

k, sekian


6 comments

December 2, 2011 at 8:23 AM

tompang hepi :)

December 2, 2011 at 8:32 AM

banyaknye cokelat..
Nak sikit.. ;)

December 2, 2011 at 8:33 AM

sedap tu layan coklat...dah plak dpt free..hee~

December 2, 2011 at 8:56 AM

sedpanye...
saya suka coklat..lg manis lagi sukaaa...jgn kene kencing manis sudaa..hoho

December 2, 2011 at 9:35 AM

suke toblerone tu...mmg sedap....

December 2, 2011 at 10:42 PM

nak jugak! uwaaaa sedapnye cekelattt :D

Post a Comment