^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

13 December 2011

Home » , , » *Hari Taska Dan Tadika Temanku*

*Hari Taska Dan Tadika Temanku*

(Majlis Konsert Akhir Tahun / Majlis Konvokesyen / Pendaftaran 2012)



last week masa ambil my lil Aisha dari school, dapat surat ni sekali.....


disertakan aturcara majlis.....

 so,
nak kena datang ker?
coz Aisha baru jerk 2 bulan kat taska tu, n rasanya dia x terlibat dengan konsert atau konvo yang akan berlangsung pada hari tersebut.....

tapi kalu aku datang pon, tujuannya adalah untuk aturcara jam 11.30am tu kan.....
erm.....
rasanya kompem aku akan hantar Aisha kat situ coz aku rasa setakat ni aku suka ngan taska nieh, Aisha pon suka.....

setiap kali lalu di bangunan JKR Titiwangsa (tempat Taska & Tadika Temanku)
"mama, tskool..... mama, tu tskool....." Aisha (tskool = school)

setiap kali jumpa kanak2 yang sebaya
"mama, tawan..... babai tawan....." Aisha (tawan = kawan)

p/s : last week, aku dapat tau ada staff (family owner) taska ni yang baca blog aku... hikhik rasa malu lak aku, x terkata masa dia bgtau kat aku pasal mende nieh... huhu


9 comments

Anonymous
December 13, 2011 at 1:07 PM

hahaha..
ithulah..
sepupu sy pun bila masuk drjah satu..
tak habis2 cakap,eh kawan kita!
hahaha...
wah..blog femes biasalah..

December 13, 2011 at 1:10 PM

camner staff tuh leh bacer plk? camner dier tau? pemes ar nih :)
ps: oh nk berkakak2 yer. cubit nk? ekekekkekekke

December 13, 2011 at 1:50 PM

wahhh... bestlah.. staff taska pon baca blog nih.. femes tuh~

December 13, 2011 at 2:12 PM

uik mcm mane leh baca plak tue

December 13, 2011 at 4:54 PM

@Lelaki Ini hehe, bebudak kan...
femes? alhamdulillah, doakan yerk...

December 13, 2011 at 4:55 PM

@eB ezrin huhu, x sempat nak tanya lah camner dia leh tahu, harap2 jugak kalu dia komen kat sini kan.. hehe

p/s : boleh la kak eb, hehehehe

December 13, 2011 at 4:55 PM

@|| NaFiRaa || hehe, alhamdulillah.....

December 13, 2011 at 4:56 PM

@Anum erm, dia search dari nama anak kut.. huhu

December 14, 2011 at 4:39 PM

huh..sib baik xder komen yg xbaik tntg taska tu kan kak..lau x sure kantoi..

Post a Comment