^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

8.12.11

Home » , , , » *Ombak Rindu - 4 hari RM4 juta tapi.....*

*Ombak Rindu - 4 hari RM4 juta tapi.....*

filem 'Ombak Rindu" sekarang ni memang menjadi pilihan setiap lapisan masyarakat di malaysia sekarang ni kan..... kengkawan opis aku pon dah gilakan nak tengok filem ni, tapi x jugak pi tengok kebanyakkan review pasal cerita ni semuanya kata best..... kira filem ni boleh challange LBS la kut..... mana tak nyer..... dalam masa 4 hari tanyangan, OR boleh kutip RM4 juta tu.....

tapi.....
penulis asal buku OR ini, Fauziah Ashari tidak berpuas hati coz dia x diberi peluang untuk turut serta dalam pembikinan filem ini..... bayaran yang diterima cukup-cukup untuk tambang pergi dan balik dari Johor ke Kuala Lumpur dek kerana sokongan padu untuk filem "Ombak Rindu". 

"Tiada apa yang tinggal," kata Fauziah lagi.- sumber



"Redha itu ikhlas, pasrah itu menyerah"
antara skrip dalam filem OR oleh Lisa Surihani

"Ombak Rindu" dibarisi oleh pelakon hebat seperti Aaron Aziz, Lisa Surihani dan Maya Karin pasti memerlukan pelaburan yang banyak dari pihak penerbit Tarantella Productions Sdn Bhd yang dipelopori pengarah ternama Sharad Shadan selaku penerbit filem ini.
 k, sekian

6 comments

December 8, 2011 at 8:10 PM

Saya peminat filem melayu, bila org komen mcm2 pasal filem ni, saya mesti pergi tengok.

* Nasib baik sy tak baca novel, kalau tak mesti byk lagi nak kome...

http://cintaitumisteri.blogspot.com/2011/12/ombak-rindufilem-epik-cinta-terbaik.html

December 8, 2011 at 9:59 PM

alahai kesian plak dgr pasal penulis tu..kalau ikutkan idea semua asal dr novel..tp takmo komen byk2 sbb tak arif sgt bab2 ni hehe..

tp mmg OR mcm fenomena skrg sbb izan pun nak g tgk kali kedua lusa hehe

December 8, 2011 at 11:48 PM

macam best je citer ni..hmm

December 12, 2011 at 4:15 PM

@Cik Cinta erm, no komen lah... haha

December 12, 2011 at 4:16 PM

@~izan~ wah, mcm best jerk siap izan nak gi tgok kali ke2 yerk.. hehe

December 12, 2011 at 4:16 PM

@Bro Ahmad urm, x tau lah bro, masz x tgok lagik... dgr cerita org jerk.. hehe

Post a Comment