^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20 December 2011

Home » , , » *Header Baru Si Blogger Mama*

*Header Baru Si Blogger Mama*

 salam,


















TADA!!!!!

 akhirnya.....
setelah bertukar blog title Jumaat lepas.....

maka hari ini.....
aku telah berjaya menukar header aku dengan title blog yang baru.....

x banyak perubahan yang aku lakukan dari header sebelum ini.....

 see.....
hanya title yang bertukar.....
dan juga sedikit gambar.....

tapi kan.....
rasa macam ada yang x kena jerk dengan header baru tu.....
biasa la manusia x pernah puas dengan apa yang ada kan.....
lagi pon aku x berapa nak pandai design2 ni.....
x per la, setakat ni itu je la yang mampu aku buat.....
nanti ada masa lain aku tukar lagik.....
mungkin tukar sekali dengan background blog nieh.....
biar nampak setara dengan title blog aku ni kan.....
hehe

doakan aku dapat idea untuk tukar2 yerk kengkawan.....

k, sekian


10 comments

December 20, 2011 at 5:14 PM

kalu font tu berbunga2 lg cun.
sekadar pendapat

December 20, 2011 at 5:35 PM

cun la header yg baru...

December 20, 2011 at 5:47 PM

best la pandai design sendiri, kalau eina puas gak godek2 main tukar2 ni..tp tak terror je..hee~

cun jer ^_^

December 20, 2011 at 6:05 PM

sikit2 lama2 expert la..

Anonymous
December 20, 2011 at 6:26 PM

gambar anak paling menarik!

December 21, 2011 at 12:26 PM

@KhaiRin font berbunga yerk? erm, boleh difikirkan.. hehe

December 21, 2011 at 12:26 PM

@Lady Rina thanx, tp x puas ati lg nieh.. huhu

December 21, 2011 at 12:28 PM

@mamalieyna thanx eina, tu jer yg mampu...

December 21, 2011 at 12:28 PM

@sue zainun insyaallah, ameen

December 21, 2011 at 12:29 PM

@Lelaki Ini thanx, walupon sedikit seksi (kata kawan sebelah.. hehe)

Post a Comment