^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20 December 2011

Home » , , , » *Rama-Rama Purple*

*Rama-Rama Purple*

 salam tengahari,

erm, sedia untuk lunch? agak2 lunch ape yerk? hehe
apa? puasa?..... alhamdulillah
bila laa aku nak ikut jejak kengkawan ni yerk.....

owh
sekarang ni x boleh lagi nak share cerita last Sunday kat Taska Temanku coz pic ada kat hubby.....
dia x upload dalam pc lagi n x bagi kat aku lagi.....
so aku kalu cerita xder gambo memang aku x reti.....
huhu

alah, gambo x banyak mana pon, setakat 3 ketul jerk.....
tapi tetap nak share jugak kat sini.....
x per kan kengkawan
hehe

so, nak jugak update blog tengahari nieh.....
aku nak cerita pasal mende nieh.....


 see.....
 ini boleh dipanggil bunga telur @ rama2 telur.....
warna purple n sangat cantik dengan shining lip lap lip lap dia.....

apsal la time aku kawin dulu xder mende alah nie.....

dapat pagi tadi, masuk keje tetiba ada atas meja opis.....
kata budak ND sebelah meja aku nieh, hubby aku letak.....
erm, dari mana dia dapat n apa motip dia letak atas meja aku belum dapat dipastikan lagi.....
tapi aku suka dengan design n kaler dia.....

hah! nak guna masa aku kawin? tidak sekali2..... hehe
mungkin boleh guna masa majlis kenduri adik Aisha nanti.....
hah! belum, belum..... aku belum pregnant lagik lah.....
hehe angan2 tu penting kan.....


 boleh juga dijadikan brooch.....
besar gabak jerk atas kepala aku masa si budak ND snap pic nieh.....


 inilah budak ND yang snap pic di atas atas.....
see the size of Rama2 Telur itu.....
boleh buat topeng muka kan.....

 so, itu jerk nak share buat masa nie.....

k, sekian


10 comments

December 20, 2011 at 1:22 PM

mmg cantek la. i lioke :)

December 20, 2011 at 1:48 PM

ni mesti sekeping rm5 nih....

December 20, 2011 at 2:02 PM

tihah sure suka nih...letak kat bag dia..

December 20, 2011 at 2:02 PM

cantiknya

December 20, 2011 at 3:09 PM

@Siti Norhafizah erm, ntah... akak dpt free, hehe

December 20, 2011 at 3:09 PM

@eB ezrin cantik kan...

December 20, 2011 at 3:10 PM

@Belinda Adzmi Ibu Ilhamny letak kat bag.. pon boleh, buang la net tu kan..

December 20, 2011 at 3:26 PM

aku pun suka klu org bg time pi kenduri...hihi tp bila dah balik umah aku suka sgt jd kera dpt bunga

December 20, 2011 at 4:10 PM

hehe..comei2..gedabak besar..
buat hiasan dinding lawa nih..

December 20, 2011 at 4:56 PM

cantik..purple gitu.. ^^

Post a Comment