^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

02 December 2011

Home » , , » *Tiket AirAsia for my lil Aisha*

*Tiket AirAsia for my lil Aisha*

salam petang jumaat, selamat berholiday esok,

tapi bagi aku, esok n ahad aku kerja maaaaah..... outstation ke Kelantan untuk projek OP tahun hadapan..... OP tu apa? OP adalah projek Orientasi Pengeluaran (OP) produk kraf untuk tujuan dipasarkan pada promosi bertema anjuran Kraftangan Malaysia yang akan diadakan pada tahun 2012.

aku telah ditugaskan untuk menyelaras dan memantau pelakssanaan projek bagi bidang Kraf Logam (perak, tembaga, besi, pewter dll)..... so untuk itu, this Sunday aku nak kena selaras taklimat untuk projek OP itu di Kelantan.....

sepatutnya aku pergi bersama dengan 2 orang fasi dari KL untuk projek itu, tapi disebabkan my hubby berkursus bermula hari ini hingga Ahad nanti, makanya..... aku terpaksa bawa my lil Aisha ke sana..... sambil kerja sambil jadi pengasuh pada anak aku sambil bercuti2 Malasyia..... huhu, mana ada cuti2.....


 tiket flight dah dapat, bertolak dari LCCT ke KB pada 3.12.2011 dan balik 4.12.2011


 see, nama my lil Aisha tertera pada bahagian bawah sekali.....

tapi, kos transport untuk Aisha kena tanggung sendiri lah kan..... lainlah kalau aku dah daftarkan Aisha sebagai pekerja di tempat kerja aku..... haha harap2 nya tidak lah..... aku nak dia keje tempat lain..... hehe

  • semoga perjalanan kami untuk melaksanakan tugas ke sana akan dipermudahkan dan berjalan lancar.....
  • semoga my lil Aisha akan behave sepanjang aku menjalankan tugas aku, hanya untuk 1 jam aku kena handle 100%, selebihnya aku serah pada fasi.....
  • semoga banjir yang dah surut itu benar2 surut dan cuaca adalah sangat baik sepanjang perjalanan pergi dan balik kami di sana.....
ameen.....

p/s : papa Aisha jeles coz Aisha dah dapat merasa naik flight, dia x pernah lagik..... hehe
tu lah, sapa suruh pi Langkawi dulu (detik pertemuan kami pada 2005) naik bas, dah x merasa naik flight..... hehe

k, sekian


9 comments

December 2, 2011 at 2:50 PM

Semoga dia behave dlm flight nanti ;-)

December 2, 2011 at 2:53 PM

insyaallah semoga semuanya berjalan lancar

December 2, 2011 at 3:02 PM

pehh..anty usia 25 ni baru merasa nk naik..blom naik lagi ni..aisha dulu la advance dr anty ni..hehe

December 2, 2011 at 4:12 PM

Wah..best lah Aisha nak naik flight & cuti2...^^

December 2, 2011 at 5:21 PM

wah untungla budak tenet tue ye.. selamat bekerja ye aisha hehe

December 2, 2011 at 10:41 PM

wahhh bestnye kecik2 dah naik flight :D

December 3, 2011 at 2:17 PM

wah aisha naik air asia yeee :)

December 4, 2011 at 9:19 AM

harap semuanya selamat sampai ye.. ^__^

December 5, 2011 at 3:27 PM

wah sonok larr aisha dapat naik flight..mesti pengalaman yg menyeronokkan kak..pas nie pantang ler nmpk flight kat awan biru mesti dia teruja nak tunjuk2..

lega kan dpt bwk anak xder lar rindu2an..

Post a Comment