^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

29.12.11

Home » , » *Negara tanpa nama dari Nuffnang*

*Negara tanpa nama dari Nuffnang*

 salam,

tadi ada check akaun Nuffnang.....
then saje tengok kat Analytics record.....
macam ada sesuatu yang pelik di situ.....

 erm.....
ada seorang yang tidak dikenali negara asal telah menjengah blog aku.....
boleh ker macam tu yerk.....?
sedikit pelik di situ.....
huhu

ada sesapa boleh reveal apa yang terjadi yerk.....
aku blurr la.....
huhu

k, sekian


6 comments

December 29, 2011 at 8:17 AM

kesilapan technical kot..hehhee..tkpun negara tu tk berdaftar..hehehe

December 29, 2011 at 8:29 AM

aah kesilapan tuu dik
akak x der pula dari negara x berdaftar nie ekek:)

December 29, 2011 at 8:34 AM

samalah..
situasi sama berlaku kat saya

December 29, 2011 at 9:47 AM

hehee.. negara takde nama.. tak penah jadi lagi kat lia.. ada kesilapan agaknya kan..

December 29, 2011 at 10:15 AM

sebenarnya sis, negara2 ni kita boleh buat...kebanyakan dorang mmg duduk Malaysia, saja tukar ID dorang kata duk US la, Arab la, Mexico la, negara takde nama la...saja je dorang buat mcm tu nak bg gempak sikit...hehe..

saya tau ni pun sbb baca beberapa blog buat n3 pasal ni....

December 29, 2011 at 10:46 AM

o..camtu ek k.wahida..sy pon xth..
masz sy x pernah check pon..huhu

Post a Comment