^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

01 November 2011

Home » , , , » *Telekung Kanak-Kanak*

*Telekung Kanak-Kanak*

 ops!! ops!!

ini bukan blog untuk penjualan telekung kanak-kanak jauh sekali aku nak promosi telekung kanak-kanak yang aku jahit beli.
ini adalah cerita 'telekung kanak-kanak' yang aku belikan untuk my lil Aisha.

disebabkan sebelum ni setiap kali lepas aku siap ambil air sembahyang, my lil Aisha macam tau2 jerk aku nak sembahyang.
dia terus masuk dalam bilik, bentang sejadah dan ambil telekung aku nak sarung.
padahal aku dah sedia tudung untuk dia pakai time aku sembahyang, tapi kaler itam lah kan..... hehe

so, pada hari Jumaat 2 minggu yang lepas, aku yang telah dipaksa ikut kengkawan opis untuk merayau2 di Jalan TAR, maka aku pon rembatlah sehelai telekung untuk Aisha.
actualy memang dah lama mencari tapi x berkenan di hati.
so, dah jumpa yang ini aku rasa sesuai untuk dia.
yang penting lembut, ringan, x berwarna warni dan yang paling penting jenama Mydin harga adalah dalam bajet..... hehe


 see, my model menggayakan telekung baharu dengan aksi paling ghairah ayu dan sopan



 hah kau, punya lah selesa di pakai sampai tidur2 anak aku posing ngan telekung ni yerk..... hehe

 telekung ni siap ada renda lagi di sekeliling dia n sangat sweet aku tengok anak aku pakai.
harga dia RM14.++ ok lah kan untuk kanak2 seusia 3 thn seperti Aisha.
semoga my lil Aisha dapat manfaatkan pembelian telekung itu ke arah kebaikkan.

so sekarang ni, x der la aku nak berebut dengan dia sapa nak pakai telekung aku tu kan.
hehe

9 comments

November 1, 2011 at 8:25 AM

sgt2 comel, eB nk bli gaks la.

November 1, 2011 at 8:56 AM

aler comelnya aisha...
moga jadi anak yang soleh tuk ibu dan bapa dia ye...

November 1, 2011 at 9:18 AM

alolololo comei nyer dia..

November 1, 2011 at 9:33 AM

comelnya asya..
=)

November 1, 2011 at 11:08 AM

tido dlm imann..hehe

November 1, 2011 at 11:24 AM

tomei aisya pakai telekung.. tggu dpt ank gugurl bru leh merasa tgk anak sdri pakai..hihih

November 1, 2011 at 12:44 PM

Sgt comel..lily cari telekung utk Qis kat sini takde yg size kecik macam Qis..terpaksa suh mak lily buatkan khas utk Qis.. ;)

Pihak kami ada menyediakan jualan secara online barangan handbag, dompet, cadar, eyewear, belt, jam tangan, pakaian wanita, tudung & telekung murah dan harga berpatutan. Boleh dijadikan barangan hantaran.

layari blog kami di ONLINE STORE
atau PHOTO PRODUK

July 4, 2018 at 7:38 AM

Kdai ape yer kt jln tar tu?

Post a Comment