^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17 November 2011

Home » , » *Rumah kurus untuk dijual*

*Rumah kurus untuk dijual*

ha, pernah dengar rumah kurus?..... hehe, ni mungkin sesuai bagi mereka yang suka hidup bersendirian atau tidak gemar untuk mengemas rumah..... muehehe, so sesiapa yang berkenan, boleh lah kalu nak beli yerk.....



Various Locations
Price: $N/A
Bedrooms: N/A
Bathrooms: N/A
Square Footage: N/A
Dengan saiz yang tersangat sempit, rumah ini lebih menjurus kepada bahan artistik.


Warsaw, Poland
Price: N/A
Bedrooms: 1
Bathrooms: 1
Square Footage: N/A
Terletak di antara dua bangunan, struktur hanya mempunyai tingkap di hujung yang bertentangan.


1514 Alki Ave SW, Seattle, WA 98116
Price: $1,850,000
Bedrooms: 4
Bathrooms: 3
Square Footage: 3,530
Selain lif, rumah ini mempunyai tangga yang tergantung untuk ke bumbung.

1409 N Dearborn St, Chicago, IL 60610
Price: $4,395,000
Bedrooms: 6
Bathrooms: 5.5  (camaner bilik air ada 5.5 yerk..)
Square Footage: N/A
Walaupon sempit, rumah ini mempunyai 2 garaj kereta.


1017 N 3rd St, Philadelphia, PA 19123
Price: $399,000
Bedrooms: 3
Bathrooms: 3
Square Footage: 1,550
Lantai pertama yang mempunyai susun atur seperti loteng memberi rasa lapang.

 ada yang teringin nak beli ker.....? boleh rujuk SINI untuk maklumat lanjut.....

p/s: teringat2 rumah ku yang x siap walau dah berlalu 8 bulan dari tarikh jangkaan siap.....
patutkah aku saman jerk kontraktor 'tersebut'.....


9 comments

November 17, 2011 at 8:12 AM

keh keh keh ...comel plak tgk rumah kurus nie....mmg kurus betul kan.....pandai betul kontraktor yg buat rumah nie.....betul2 jimat space tanah...

November 17, 2011 at 8:51 AM

hahaha
sgt2 cumel!
tapi meg tak akan beli!

November 17, 2011 at 9:07 AM

Alahai..memang cantik..tapi sempit plak.. sgt kreatif.. ;)

November 17, 2011 at 9:22 AM

kalo nk beli umah ni pastikan pakej lengakp ngn tong oksigen,takut lemas plak nnt..kiki..;)

November 17, 2011 at 9:22 AM

kompem tak beli sebab cheqna kan gebu..tak muat nanti =)

November 17, 2011 at 9:35 AM

save space... tp nampak cam tak puas plak...

November 17, 2011 at 10:17 AM

sib baik la kt mlysia still bsr lg wpun rumah flat je

November 17, 2011 at 11:29 AM

rumah kurus nih x sesuai utk daku yg 'vulat' neh..hehehe

November 17, 2011 at 6:23 PM

x bernafas sy kalu sempit gini

Post a Comment