^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30 November 2011

Home » , » *Jawapan INI, INI mungkin DI ENTRY INI*

*Jawapan INI, INI mungkin DI ENTRY INI*

 salam,

ingat x last week aku ada up n3 pasal keyword yang ntah2 hape2 orang search kat blog aku ni kan.....
yang first n3 adalah.....

dan second n3 adalah.....

dan yang terbaharu dari Nuffnang adalah
(nampak x? kalu x nampak sila klik yerk..... memang saje kecikkan saiz pic nie)
maka,
mungkin aku dah jumpa jawapannya di sini.....
dan ia mungkin adalah.....


mungkin la kut kan.....
sebab dalam entry tu ada perkataan yang seakan akan sebutan dan ejaan seperti yang dicari oleh pencari itu.....
kalu korang nak tau n3 apa, korang klik jerk link tu.....
aku xmor taip dah kat sini.....
nanti lagi ntah hape2 pulak yang di search oleh orang2 yang x bertanggungjawab kan.....
bukan mahu menidakkan penggunaan search engine di zaman IT ni, tapi aku rasa seram pulak.....
maklumlah, dunia tanpa sempadan ni kan, kita x tahu apa yang orang pikir, apa yang orang cari, apa yang orang buat.....
tapi boleh tersebar dengan sekejapan saja..... (wah tetiba keluar bahasa DBP laks.. hehe)

so,
harap lepas ni xder la lagik keyword yang pelik2 singgah kat blog aku nieh.....
tapi kalu ada.....
aku nak halang macam mana kan.....
huhu


4 comments

November 30, 2011 at 8:23 AM

xoper, maknernyer blog u pemes :)

November 30, 2011 at 9:37 AM

hehe..dh jumpa dh yg tersirat..;)

November 30, 2011 at 1:33 PM

pandai plak selongkar kt n3 mana..kikiki... kalo saya..memang x reti..hehehehe

November 30, 2011 at 2:00 PM

lama dni tak hendap keyword nuff :D nak jenguk juga la kejap hehe

Post a Comment