^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

24 November 2011

Home » , , » *Delete URL blog tidak aktif dari blog manager di akaun Nuffnang*

*Delete URL blog tidak aktif dari blog manager di akaun Nuffnang*

erm... sebelum ni aku mmg x pernah up n3 pasal nuffnang kan..... maklumlah, aku nyer RM gerak macam siput walau dah setahun letak iklan tu,  BE pon x penah dapat,tp aku x berapa nak kisah sgt coz tujuan aku tulis blog memula dulu sampai sekarang adalah untuk SOMETHING TO SHARE WITH..... tapi kalu ada, itu bonus kan.....

tapi sejak minggu lepas aku ada hadapi masalah yg sama ngan beberapa blogger iaitu status Glitterati dah xder pada aku, n xder la plak aku nak tanya2 pd pihak Nuffnang pasal mende nieh, x reti lor..... huhu, tu lah, orang join, aku pon nak join..... orang letak iklan, aku pon nak letak iklan..... tapi x tau buat mende2..... iskiskisk

okeh, balik ke pangkal jalan..... so, bila dah ada beberapa blogger yang up cerita nieh, maka aku pon try buat macam yang dorang sarankan..... delete URL blog yang x aktif dari blog manager di akaun nuffnang

n
alhamdulillah status aku kembali kepada Glitterati..... tapi still xder BE..... muahaha

so,
kepada blogger INTAN dan IZAN aku ucapkan tq bebanyak coz korang adalah wakil Nuffnang pada aku..... hehe 


4 comments

November 24, 2011 at 8:03 PM

blog kita aktif...tolong tolong tolong tolonglah jangan delete...hehehe

November 24, 2011 at 9:33 PM

owh..maksudnya blog yg tak pernah update lah ye dear..?

November 25, 2011 at 12:05 PM

mommyYen :
yup...

November 25, 2011 at 6:11 PM

Ur welcome dear ;)

Ecewah wakil nuffnang gitu ye...ekeke!

Post a Comment