^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

16 November 2011

Home » , » *gambar tetek cheqna ana*

*gambar tetek cheqna ana*

 salam rabu.....

rest jap dari n3 WW yerk.....
ari ni masuk lewat ke opis coz antar my lil Aisha ke Klinik Pusrawi.....
tetiba dia kena sakit mata, selsema n batuk lak lepas 1 minggu ke school.....
moga Aisha cepat sembuh.....

 okeh, balik pada tajuk.....






*





tetiba pagi ni aku rajin nak tengok Blog Statistic aku ni kan.....
so, aku pon bukak lah macam kat bawah nieh.....




dan aku dikejutkan dengan penemuan yang amat2.....
erm.....
aku x tau nak cakap camaner.....
jom tengok.....
tak terkejut ke kengkawan dengan 'Keywords' kat atas tu.....
mau x terkejut kan..... 
bila la plak aku ada letak gambar cenggitu kat blog aku nieh.....
jumpa tuan punya badan pon aku x penah lagik.....
tengah tunggu kad jemputan dari dia jerk nak jumpa live.....
huhu

maaf, ampun CHEQNA..... 
sumpah Masz x pernah letak gambar tu.....
taip perkataan tu dalam blog nieh pon x pernah tau.....

apa aku nak cakap lagi nieh.....
TERKEJUT!!!

okeh, start kerja.....

p/s : selalu tengok jerk kat blog Cheqna yang keluarkan keyword pelik2.....
ni terkena kat batang idung aku sendiri.....
huhu

 

7 comments

November 16, 2011 at 10:59 AM

masyaallah. oppssss

November 16, 2011 at 11:01 AM

ish..ish..
gatalnye orang tu..
takde benda lain ke nak cari.. :D

November 16, 2011 at 11:20 AM

yg bukan2 je org ni nak cari

November 16, 2011 at 11:31 AM

hahahahaha teeeeeeeeeeeet

November 16, 2011 at 12:21 PM

Aish...camne bleh terkena tuh..hihi..sometime google make mistake too kot..

Anonymous
November 16, 2011 at 12:57 PM

hahaha
macam2
nasib baik tak kuar ayat lagi teruk..
hehehe


dah followed blog nieyh!

November 16, 2011 at 1:21 PM

muahahahahahaha
sabo jela...
mana boleh..limited untuk my future husband je hokehhhh..
bongekla orang yang mencari tu.....

Post a Comment