^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17 November 2011

Home » , , , » *Terkini - Video Dirakam Tanpa Disedari Tuan Punya Badan*

*Terkini - Video Dirakam Tanpa Disedari Tuan Punya Badan*

 salam,
jom layan video dulu.....



 oho!!!!!
ini kejadian petang semalam time aku ambil my lil Aisha dari school.....
oh! TIDAK!!!!!
video aku telah dirakam oleh dak tecik itu tanpa aku sedari.....
aku ingatkan dia hanya ambil gambar jerk gn BB aku.....
sekali time dia view semula.... ha ha hambek kau..... keluar pulak sore sumbang aku tuh.....
di ulang2 jerk video tu sambil dia ikut skrip apa yang dia cakap.....
so, aku redha jerk.....

 k, sekian


4 comments

November 17, 2011 at 10:06 AM

pandai plop
hahahaha

November 17, 2011 at 10:16 AM

ada bakat jadi paparazzi tu...hehehehe

November 17, 2011 at 11:15 AM

alarrr, ngape larr videa2 semua x leh bukak kat opis nih..nak gak dgr suara merdu mama tu..hehehe

November 17, 2011 at 6:28 PM

pandai nyer diyeeeeeeeeeeee

Post a Comment