^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

18 November 2011

Home » , , , , , » *BOLA BOLA BOLA*

*BOLA BOLA BOLA*

tengok blog sana sini bola, tengok update status FB sana bola sini bola,  dengar radio sana bola sini bola, baca paper sana bola sini bola, seb bek aku xder twitter, kalu x mau burung berkicauan 'bola bola bola bola'..... haha

TAHNIAH buat pasukan Harimau Muda Malaysia coz berjaya menumpaskan pasuka Garuda Indonesia 1 - 0..... dan seterusnya layak ke peringkat separuh akhir.....

walau aku x tengok perlawanan semalam tapi aku rasa macam dok kat Stadium Gelora Bung Karno Indonesia jerk..... aku tengah sibuk2 sidai baju kat bilik belakang tetiba..... 

"GOLLLLLLLLLLLL!!!"

jiran sebelah umah jerit, jiran sebelah sebelah umah jerit, jiran belakang umah jerit, jirang belakang belakang umah jerit, jiran sebelah kiri umah jerk x jerit coz tgh sibuk masak catering kat dapur dorang..... haha

terkejut aku dibuatnyer..... meriah sungguh, padahal dorang tengok kat umah memasing jerk..... hehe

so, moralnya..... kalu ada perlawanan bola yang melibatkan pasukan Malaysia menentang mana2 negara, aku x payah sibuk2 buka TV nak tengok..... buat jerk kerja2 umah macam biasa sambil layan anak nak itu nak ini..... hehe

TAHNIAH...Syahrul (kiri) diraikan Izzaq (tengah) dan Fandi selepas menjaringkan gol yang menyebabkan Stadium Gelora Bung Karno Indonesia sunyi-sepi

jom layan berita penuh kat SINI

k, sekian
p/s: 
20hb ada jemputan kenduri kahwin kawan x-office di Batu Pahat
20hb ada jemputan kahwin adik kawan office di KL
20hb juga teringin nak pi...................>>>

erm..... tgh pening nak pi mana satu?????


6 comments

November 18, 2011 at 12:50 PM

Malaysia memang hebat :D

November 18, 2011 at 12:55 PM

kt umah sy pon sm hehehehehe

November 18, 2011 at 1:40 PM

smlm lily ngan Qis jer nonton..masa gol tu lily pun menjerit..terkejut si kecik.. ;)

November 18, 2011 at 3:21 PM

puas hati lieya tgk semalam....mmg padan muke indon....kalah ngna malaysia hahahaahaha....

November 18, 2011 at 3:24 PM

mmg giler best! layan bola..haha
smpai ketaq tubuh2 menahan geram..
geram dpt gol 1 hal..geram apeq kekejangan 1 hal..dh hubby bunyik jeles dh..bila sy ckp kt apeq..alaa syg jgn la sakit..smbil merayu2..hak hak hak..

November 20, 2011 at 12:19 AM

selagi tk final... kita akan dgr ttg bola je la. huhuhu...

Post a Comment