^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

29 November 2011

Home » , , , » *keyword nuffnang paling panjang.....*

*keyword nuffnang paling panjang.....*

 *..... di blog aku setakat ini*
(hah, baca perkataan di atas bersambung dengan tajuk n3 yerk kengkawan)


huh,
orang cerita Nuffnang nieh sume pasal Bufferd Earning = BE
atau
cerita pasal Pendapatan Terumpuk = BE

kalu x pon,
cerita pasal dah cash out kali ke 6,7,10
atau
cerita pasal RMxxx yang di cash out bulan nieh

tapi aku,
asik ler share pasal keyword, keyword, keyword
dan
kali nieh keyword lagik

maklumlah, BE xder, RM pon x banyak.....
so, ini jel lah yg aku nak share.....
haha

jom layan keyword apa lak kali nieh.....


 'peribahasa allah turunkan hujan tetapi selepas itu ade pelangi yg indah'

hah, x ker panjang nak taip keyword kat search engine tu.....
tabah betul orang yang taip keyword tu kan.....
tahniah buat beliau.....

n3 tersebut adalah merujuk kepada

erm..... masih teringat2 ngan drama Nora Elena yang dah lama abis tu kan.....
erk!! ada lagi ker kengkawan yang ingat?
walopon aku tengok drama tu ada yang mis2 jugak.....
tapi part yang paling best adalah episod (jgn tanya aku episod berapa yerk) masa Seth ngan Nora balik dari honeymoon n sampai jerk kat umah, Nora buka bonet kereta n.....
tada! banyak nyer bunga ros dalam bonet tuh.....
(sampai ari nieh aku mengharap hubby buat macam tuh...tapi nan hado... huhu)

erm, jiwang ker aku nieh?....

k, sekian


3 comments

November 29, 2011 at 8:39 PM

setakat berangan jelah ye masz..hehe..

November 29, 2011 at 11:10 PM

hehhe. jiwang laaa koot.. huhu
jom tgk kejap aja..=)

http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/simple-word.html

November 30, 2011 at 12:41 AM

hee panjang benau keyword tu :D

Post a Comment