^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

08 November 2011

Home » , , » *Gadget Blackberry Torch ~ AngryBird For Free*

*Gadget Blackberry Torch ~ AngryBird For Free*

salam,

erm, hari ni masih ada lagi yang bercuti ker? bagi yang dah mula bertugas, aku ucapkan selamat bertugas yerk, yang masih bercuti..... ofkos lah aku nak ucap selamat sambung cuti..... k

oho!!!!! aku rasa dah lama demam Angry Bird ni melanda dunia ni kan..... kalu kengkawan nak kata aku ketinggalan zaman pon x per kau x kisah..... tapi aku nak up jugak n3 nieh..... hehe ni pon aku telah dipengaruhi oleh n3 USU - tecik & angry bird last month n FB profile my BIL (husband kak long) yang still lagi dengan pic angry bird yang gabak besar tu kan.....

so, kau pon nak up angry bird yang aku ada kat umah, memula aku memang x tahu  langsung menatang apakah angry bird yang disibuk2kan oleh masyarakat sekeliling, sampaikan anak aku pon dah tau, setiap pi kemana nampak jerk patung, gambar, baju, beg yang ada angry bird..... dia akan sebut..... 'Ma, gibet..... Ma, gibet.....'

owh, rupanya angry bird ni adalah game yang main tembak2 burung tu yerk..... hehe, maafkan saya penunggu gua.....

 okeh, balik pd tajuk n3..... jom tengok pic.....


 abaikan background belakang yerk.....

aku dapat masa hubby belikan HP baru ni kat aku.....
thanx dear mmuuaahh banyak3.....


 inilah aku nyer angrybird

setakat ni, ini je lah angry bird yang mampu aku miliki.....
tu pon dapat free, nak HP yang kaler merah x dapat, so dapat housing HP yang ada angry bird pon ok dah..... hikhik


 kemana2 jerk aku pergi akan aku bawa.....


sayang angry bird nieh, walau x semahal mana.....
tapi aku sayang coz dia boleh protect my back HP dari tercalar n ternoda.....


 sampaikan anak aku panggil HP aku ni "GIBET"..... hehe


tapi angry bird tu dah sompek sikit kat ujung dia.....
tapi selagi hayat ada, selagi tu lah aku akan guna.....
nak tunggu angry bird free yang baru kut2 lah hubby nak ganti..... hehe



10 comments

November 8, 2011 at 9:00 AM

bkn tembak2 burung lah...

burung melastikkn dirinya tuk melastik 'binatang ternakan' yg ehem2 tu

November 8, 2011 at 9:07 AM

amboi...tempias angry bird yg sgt mengancam hehehe

November 8, 2011 at 9:32 AM

lily pun tak tau apa tu Angry bird..
tau2 jer..angry bird ni sgt pemes..hehe..walaupun pemes..upin ipin tetap dihati Qis.. :D

November 8, 2011 at 9:40 AM

lya dh start keje hari ni..lemau semacam jer.. hihi...byk mkn dging sgt la tu..

mmg skarang musim angry bird.. asya lak.. hbis sticker angrybird dia letak kt btol susu n pintu bilik..

tp.. game..x pernah layan pon..he3

November 8, 2011 at 10:55 AM

Siti Norhafizah :
owh yerk ker? maaplah nak.. mak tak tahu.. huhu

November 8, 2011 at 10:56 AM

KhaiRin :
janji nak jugak angrybird tu.. hehe

November 8, 2011 at 10:57 AM

LiLy @ MumMyQiStInA :
hehe, Upin Ipin jugak yang femes yerk..

November 8, 2011 at 10:58 AM

LYAfrina :
lorrr sampai ke botol susu pon ada angry bird yerk asya..hehe

November 8, 2011 at 12:03 PM

ekekke dikkk akak punn x tahu menahu pasal game angry birds nie ..
hurmmm siap ada casing layie .. wah2 memang skrg tgh hot kan ..

November 9, 2011 at 11:44 AM

wahh akak dah merasa pakai BB..Best tuhh...alynn main game angry bird guna nokia cokia jew lerr...hikhik

Post a Comment