^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

25.11.11

Home » , , , » *2012 = 2*

*2012 = 2*

 pergh!!!!! tajuk..... agak2 ada yang faham x?......
hehe

okeh,

 ini klu pertama

cerita penuh boleh baca kat SINI



ini pula klu kedua

 maklumat lanjut boleh tengok SINI pula


so, maknanyer.....
pada tahun 2012
aku akan dapat 2 orang anak kembar sedara
tu yang jadi
2012 = 2

sorang dari KAK MAS (mokda Aisha) dijangka lahir pada bulan April 2012 (anak kedua)
n
sorang dari UTEH (mokteh Aisha) baru semalam tahu dan dijangka lahir pada Ogos 2012 (anak pertama)

TAHNIAH!!!
aku tumpang gembira untuk mereka berdua.....
aku? erm, masih lagi berusaha untuk mencari adeeq Aisha n cucu mak n abah



15 comments

November 25, 2011 at 8:02 AM

mas--
ayu ingatkan mas.. hehehe
apapun tahniah dapat anak saudara baru ya...

November 25, 2011 at 8:38 AM

adik aisha akn 1 kelas dgn ank sy kot? heheheh

November 25, 2011 at 8:39 AM

tumpang hepi gaks. nk join tapi tunggu greenlight dr dolo :)

November 25, 2011 at 8:44 AM

wah..ingatkan mas tadi..teruja dah lily..hepi bila dapat tau member2 pregnant...

Apapun tahniah buat kak mas..& uteh.. ;)

November 25, 2011 at 9:11 AM

memang ingat mas tadi hehe..

tahniah tau kat mas dapat dua anak sedara sekali gus =)

November 25, 2011 at 9:21 AM

hihihhi dan sy plk mayb bulan 7 sama papanya..ekekeke

November 25, 2011 at 9:24 AM

insyaallah...ade rezeki nanti tu aisha nak jadi kakak....usaha tangga kejayaan...cewah!!

wah meriah le ngan anak buah nanti....best2....

November 25, 2011 at 9:44 AM

hehehe..ingatkan awak yang nak dapat baby kembar.hehehehe

November 25, 2011 at 9:58 AM

syoknye peknen kan..baby 2012..wow!

November 25, 2011 at 10:26 AM

wah besh besh..
alhamdulillah

November 25, 2011 at 10:27 AM

bestla..tmbh meriah time raya jika dpt berkumpul..

ingt dr Masz sendiri tadi..hee~

November 25, 2011 at 11:33 AM

bakal dapat anak sedara...tahnia yer...

November 25, 2011 at 1:41 PM

try la g berurut....
kak ayu g berurut tu br tau ad prob. x lame trus lekat =)

November 25, 2011 at 6:09 PM

Ingatkan masz yg ngandung ghopenya nak dpt anak sedara :)

Bila lah rezeki kita nak mengandung semula nie kan...arissa dan aisha pon dah besar.

November 29, 2011 at 6:33 AM

tahniah kak..family semakin besar n semakin meriah..

Post a Comment