^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

10 June 2011

Home » » *Cinta Antara Lisa Surihani Dan Yusri KRU*

*Cinta Antara Lisa Surihani Dan Yusri KRU*

+

 =

*
*
*
*
*
*

tada!!!!!

gambar dari sumber internet yang aku edit sendiri (tu yang x berapa sharp).....
maaf yerk kedua2 nya, aku suke kamoo, tu yang tetiba rajin mengedit
x per kan

 

macam cute jerk dorang ni kan..... dikatakan bercinta..... aku x menyokong n aku x membantah. tapi kalau mereka disatukan dengan ikatan yang sah..... aku bersyukur..... suka kedua2 nya, lisa yang cumel n yusri yang cool..... aku rasa mereka sepadan bila bergandingan berdua.....

sekarang ni pon dorang kemana2 pon berdua tanpa selindung..... ditanya dengan wartawan pon dorang x der la jawan "No comment", "No komen"..... macam sesetengah artis tu., balik2 jawapan no komen, no komen, no komen..... itu yang dikeluarkan, x best la kan..... dah kata selebriti, kenalah jawab soalan kan, walaupon x secara direct, tapi sekurang2 nya jangan buat peminat menyampah nak tengok..... kan

tapi dorang lain, mereka jawab apa yang ditanya oleh wartawan, yang paling best bila ditanya wartawan kepada  Lisa Surihani betul kah mereka bercinta..... Lisa dengan rendah hati meminta wartawan untuk bertanya sendiri kepada Yusri, x manis dia sebagai perempuan untuk menjawab soalan itu..... wah!! so sweet..... hehe

_________________
sumber dari radio kita

Cinta antara Yusry KRU dan Lisa Surihani bukan lagi rahsia, di mana ada Yusry pastinya kelibat Lisa akan kelihatan, sama juga halnya yang berlaku ketika tayangan perdana filem Karak dan juga terbaru sambutan ulang tahun KRU yang ke-19 yang berlangsung di ibu pejabat KRU di Cyberjaya pada Isnin lalu.

"Apa yang boleh saya cakapkan, saya serius dengan hubungan ini dan kami bercinta cara orang dewasa, bukan lagi seperti orang yang ingin mencuba nasib dalam perhubungan. Kami memang serius," jawab Yusry.

pic dari radio kita

k, sekian

3 comments

June 10, 2011 at 11:19 AM

minat yusry n lisa..kedua2nyer jenis yg dok umah n rapat ngan family..x der lar poya2 cam artis lain..

June 10, 2011 at 12:26 PM

dah terang lg bersuluh..biaselah artis..no komen je jwbnye..

andi putra
June 16, 2011 at 5:22 PM

Hari2 malam tak berbintang n hidup sunyi kesendirian akhirnya terubat jua...tahniah Lisa yang berjaya menjadi pilihan Yusri...bertuah dapat Yusri yg mahal dengan bakat n memiliki misi hebat dlm menaikkan anak bangsa ke persada antarabangsa!

Post a Comment