^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

4.6.11

Home » , , » *Bilik Kanan Ke Bilik Kiri.....*

*Bilik Kanan Ke Bilik Kiri.....*

pada mulanya memang kami dah bersetuju untuk meletakkan bilik di sebelah kanan..... tapi saat2 akhir terpaksa tukar plan lah pulak..... ini disebabkan tiang yang dah x boleh nak di usik..... kalau di usik, maka robohlah semuanya.....

itu kata2 kontraktor yang tengak reno rumah kami di TRP, Rawang..... malam semalam, hubby balik keje awal ke rumah n tergesa2 suruh aku bersiap untuk jumpa dengan kont tersebut di rumah kami yang tengak tunggang langgang tu.....

dan hasil perbincangan semula..... maka keputusan telah pon di buat dan pembinaan bilik di tingkat bawah rumah kami di pindahkan dari pelan asal..... dah siap pasang rangka untuk memuatkan bilik di sebelah kanan ruang, tapi terpaksa di buka semula untuk dipindahkan ke sebelah kiri ruang..... maka ruang makan akan terus bersambung dengan dapur kami..... nak letak dinding x boleh coz nanti ruang nampak kecil pulak..... huhu

so sekarang aku kena fikir deco lain pula lah untuk sesuaikan perletakkan perabot ruang makan n dapur yang bersambung itu..... hm, x kan aku tengah masak kat dapur (konon2 la kan.. hehe), orang tengah dok kat meja makan nampak..... ala... x best arr cam nie.....

kawan2 ada idea x camane nak buat????? kongsi lah yerk.....

k, sekian