^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

22 June 2011

Home » » *Best Ker Blog AKu Nie.....?*

*Best Ker Blog AKu Nie.....?*

 ABG BEN bagitau :-
********************
Baca betul-betul... sangat mudah .. tak yah pening pening kepala ... Ok.. ingat , setiap blog yang join perlu bersikap sporting .. Tolong jangan pentingkan diri sendiri .. Haaa..
Mula mula , apa yang aku nak ialah ... kalau korang rasa blog korang best , sila join .. 

********************
so, aku yang rasa blog aku ni best.. (hahah sila gelak sesama aku) join segmen nie..... dan hasilnya dalam waktu yang singkat..... aku tabik kat kengkawan yang sudi jengah blog aku hasil dari segmen ABG BEN yang sememangnya BEST tu..... aku pon tengah slow2 kayuh jenjalan umah kengkawan baru tu.....
aku nak say thanks to all blogger yang singgah blog aku hasil dari segmen tu petang ni (sehingga jam 5.08 pm, nanti kalau ada lagi aku link balik, nak balik dah nie..) yerk ..... THANKS KORANG SUME
  1. Sofea Lang 
  2. aku dan segalanya
  3. Munna
  4. NURUL AINI NORAZMAN
  5. ady
  6. Hamba Ilahi
  7. isyam mirah
  8. [fArAh aLiAs]
  9. Подтверждаю
  10. yasmine danny
  11. * Zaleta *
  12. Ly_Tulip 
  13. Alya Esprézzo
  14. Mr.Baiz
  15. fara
  16. osHin
  17. Areliff 
 
n last but not least..... KAK IEDA pon ada gak jengah n sokong segmen yang aku join ni, thanx bebanyak..... THANKS BEBANYAK TO ABG BEN too coz wujudkan segmen yang membolehkan blogger lebih kenal ngan ramai kawan

k, sekian