^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

01 June 2011

Home » » *Bilalah Keseorangan Ini Akan Berakhir.....?*

*Bilalah Keseorangan Ini Akan Berakhir.....?*

huhu, rasa tiap2 hari aku akhir2 ini terasa kosong n bosan jerk..... tiap2 hari terutamanya waktu malam..... aku sorang2 jerk melayan tv n kekadang melayan buku2 perihal rumah seorang diri..... nasib baik ada kawan gaduh si my lil Aisha yang selalu jerk berebut buku @ pen dengan aku..... kalau x..... huhu, mau aku balik kerja terus membuta.....

ini semua gara2 promosi yang sedang berlangsung di opis..... harap2 cepat lah tarikh 6 Jun 2011 berlalu..... tapi rasanya mau sampai ke 2 @ 3 hari lepas tarikh tu barulah hubby boleh balik kerja seperti waktu normal.....

aku windu nak naik moto pi n balik keje ngan hubby.....
aku windu nak makan malam kat kedai ngan hubby.....
aku windu nak tengok tv ngan hubby.....
aku windu nak gaduh2 manja ngan hubby.....
aku windu nak bincang2 pasal umah kami to be ngan hubby.....
aku windu nak jengok umah kami di Rawang nuun.....
n yang penting sekali
aku windu nak tengok hubby layan n main2 ngan Aisha kat umah, kat kedai makan, kat taman @ kat mana jerk.....

k, sekian

2 comments

June 2, 2011 at 7:52 AM

alahai...syahdunya
insyaallah lepas setel keje hubby akak beres la tu ye..sabo kak

June 2, 2011 at 3:04 PM

huhu, rasa lama tul nak abis program ni.....

Post a Comment