^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

31 May 2011

Home » *Bila mana cari parking tak jumpa, aku rasa kecewa sebab.....*

*Bila mana cari parking tak jumpa, aku rasa kecewa sebab.....*

Hari ini hari selasa..... aku masih lagi pi kerja n balik kerja naik kereta sendiri..... setiap pagi aku akan hantar my lil Aisha ke rumah 'umi' pengasuh..... balik kerja petang pon aku akan singgah di rumah 'umi' pengasuh untuk ambil Aisha balik rumah.....

Ini gara gara Promosi Kerja Kahwin yang sedang berlangsung di opis aku dari 26 Mei - 6 Jun 2011 di Kompleks Kraf Jalan Conlay..... hubby aku sebagai salah sorang AJK Logistik perlu mengadakan diri beliau di opis cum vanue promosi sebelum aktiviti bermula sehingga aktiviti selesai setiap hari..... jadinya hubby terpaksa berada di opis sehingga jam 10 malam setiap hari untuk pastikan semua berjalan lancar.....

dan setiap hari sepanjang promosi itu juga aku pi kerja bawa kereta n hubby bawa motor..... walaupon tempat kerja kami sama..... huhu

upsss!! dah jauh menyimpang dari topic aku rupanya yerk..... maafkan atas keterlanjuran aku nie..... hehe asalnya nak cerita aku kena drive kereta sendiri jerk pi n balik kerja..... haha

ok berbalik pada tajuk n3..... hari ini memang kebiasaan akan ada Pasar Malam di Taman Dato' Senu..... n biasanya kami akan singgah ke pasar malam nie untuk membeli juadah dinner @ aku x payah masak la kan.....  tapi xder la banyak kami menabung di pasar malam ni, mana yang muat di bonet motor kami je la kan..... hehe

tapi di sebabkan aku bawa kereta..... so memang susah bangat la aku nak singgah pasar malam hari ini..... dah pusing 2 3 kali..... masih tiada parking..... siap jalan jem lagik sebab ada kereta2 yang mungkin x habis belajar driving school telah berhenti di tepi2 jalan yang sememangnya  kecil.....

setelah pusing 2 3 kali n still x jumpa parking..... akhirnya dengan rasa kecewa n tanpa persetujuan my lil Aisha (macamla Aisha tau kan.....hehe) maka aku teruskan  perjalanan balik ke rumah..... so, x dapatlah aku menabung di pasar malam hari ini..... huhu

n mood masak hari ini pon xder..... so, aku makan lah apa yang ada dalam fridge tu..... huhu, sorry dear, maam ni sayang x masak.....

k, sekian

4 comments

June 1, 2011 at 11:03 AM

oredr pizza je sis..hehe

June 1, 2011 at 4:04 PM

awal2 lagi pesan tu
hehehehe

June 1, 2011 at 4:48 PM

@ Nens Collecction: hehe, pizza cari rumah x jumpe lor..

June 1, 2011 at 4:49 PM

@ cheqna: hehe, takut mengharap, tu yang kena pesan awal2...

Post a Comment