^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20 May 2011

Home » *Tempat makan malam tadi*

*Tempat makan malam tadi*

hari ini aku masih lagi berada di Melaka menunaikan tugas dan amanah untuk negara tercinta..... chewah, negara lah sangat..... haha

so, nak cerita tempat makan malam aku malam tadi..... pada hari ke 5 aku di Melaka, maka inilah tempat makan malam kami (aku, Mirul IKN n Abg Zali HQ).....







tada!!!!!
ha, nampak x?????





kita zoom sikit nak????? 
ha, nampak? Cauran Cove Island Resort, Queennsland Australia.....

wah!!!!! aku kat obesi ker..... huhu, sungai pon x lepas inikan pula laut ye dak.....
tapi kenyataannya inilah tisu yang aku dapat kat kedai makan yang kami (penama seperti di atas) makan malam tadi..... xderla kami makan kat restoran mewah apatah lagi nama resort macam yang tertulis di tisu tu kan, kedai makan biasa tepi jalan jerk, menu pon cuma Nasi Goreng Cina, Nasi Goreng Pattaya, Air Limau Panas n Air Teh O Limau jerk, mane la ada menu2 macam tu kat cafe resort tu kan..... haha

k, sekian


8 comments

May 20, 2011 at 8:13 AM

hikhik..glamer nama tisu kt kedai mkn tu ye..ihiks..

May 20, 2011 at 9:56 AM

wahhhh, asyikkkkkk... cam best jerkkk.. ;p

May 20, 2011 at 10:51 AM

hehe..blh tahan tisu dia.. :)

May 20, 2011 at 12:19 PM

perhh..kalu sy dpt sy mest simpan..buat kenangan..even sabun2 kt otel pon sy akan simpan sbb die comel..hehehe

May 20, 2011 at 9:06 PM

@ mamalieyna

haha..... tisu glemer tur

May 20, 2011 at 9:06 PM

@ eB ezrin

hehe, best tisu tur.....

May 20, 2011 at 9:08 PM

@ LiLy @ MumMyQiStInA

hehe, boleh2 tahan.....

May 20, 2011 at 9:10 PM

@ Nens Collection

hm, syiok kalau simpan, tapi dah penuh dah kotak dengan toiletries hotel punyer.. huhu

Post a Comment