^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

06 May 2011

Home » , » *Riview Makan Makan @ Rodeo Steakhaus ~ JJCM*

*Riview Makan Makan @ Rodeo Steakhaus ~ JJCM*

hah ni penangan rancangan Jalan Jalan Cari Makan la nie.... hehe, ni cerita 4hb ari tu..... kan besday aku kan..... so, aku balik umah, then hubby cakap "jom kuar, kita makan kat luar nak?", aku tanya, "apsal pulak, x nak masak ker?"..... saje jerk aku tanya, padahal dalam hati berbunga2 sebab x payah masak..... haha.....

'

hubby pon balas..... "ala, jom la kita sambut besday mama kat luar..... kali ni x payah kek lah, kita makan kat luar yerk..... mama nak makan apa??, jom lah siap2, papa belanja....." hehe kembang lagi hati aku coz hubby tanya nak makan apa n nak belanja sekali.....

'

dalam fikiran ingat nak makan ikan bakar, tapi takut leceh pulak dengan banyak lauk atas meja nanti.....

'

so, dalam perjalanan kami pon mengarah ke Taman Sri Gombak, kat area pusat perniagaan baru tu ada la kedai Ani Sup Utara, Ice Room, Sekinchan Ikan Bakar (akan ku terjah ke sini, haha)..... tapi tetiba jerk aku teringatkan JJCM yang ada highlight restoran Rodeo Steakhaus (memang ejaan dia macam tu tau, bukan aku salah eja)..... and terus lah aku suggest kat hubby, kami pon pusing2 la kat area deretan kedai tu, kedai ni agak kedalam sikit, tapi senang cari coz signboard dia boleh nampak dari jalan besar.....

'

dan sampailah kami di.....

tengok signboard tu, betulkan ejaan dia..... sape2 nak tempah @ book tempat, boleh la contact pn.Rohana yerk, 016-3780664..... ada kat signboard juga

'

ini view dalam kedai..... memang sungguh koboi terasa, waiter & waitress dia pon berpakaian ala koboi, bukan tv pon cerita koboi tapi sayang xder suara..... huhu
'
ini menu kami sempena sambutan besday aku..... simpel jerk, xder la sampai bercandlelight dinner bagai..... so aku ambil Cicken Chop + air Epal Asam Boi, hubby ambil Mix Lamb Chop + air Neslo Panas, n Chicken Nugget for my lil Aisha.....
'

apsal la hubby buat muka cenggitu..... macam x cukup makan jerk..... hehe
'

senarai menu + harga di restoran..... sungguh berpatutan.....

'

kami berpuas hati dengan services dan rasa makanan di restoran ni..... menu sampai sangat cepat, rasa pon sedap, pekerja2 pon sentiasa stanby kalau2 ada customer yang perlukan bantuan, dan harga pon sangat2 berpatutan, total kami makan pada malam tu RM34.00 tanpa ada tax di kenakan.....
'
so, sesiapa nak makan western, beranilah aku rekemen untuk makan kat sini..... alamat restoran ni adalah di No. 78, Jalan Prima 3, Taman Sri Gombak, Kuala Lumpur.... jom kita makan makan kat sini

'

k, sekian


1 comment

May 6, 2011 at 9:56 PM

sedapnyer...dh la tgh lapar mlm2 ni,tgk sini lg laparrr...balik KL nk try pegi la nnt kalau sempat..

Post a Comment