^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

31.5.11

Home » *Ikan Keli Masak Sambal*

*Ikan Keli Masak Sambal*

maaf yerk, n3 menu tapi xder resepi n x der gambar.....

cuma nak share yang akhirnya hari ini aku dapat makan

NASI + IKAN KELI MASAK SAMBAL

alhamdulillah,
hehe, dah lama aku x makan menu ni kat opis..... rasanya dah dekat 2 bulan aku x makan ikan keli.....
so, hari in aku berjaya memakan ikan keli tersebut..... ada tambahan sayur brokoli goreng (kut).....
sayu bayam dah elek lor..... huhu

tapi x per, yang penting aku dapat makan ikan keli.....
hari ni aku makan berdua sajork ngan Timah.....
yang lain ada yang cuti, ada yan EL, ada yang MC, ada yang makan ngan adik, ada yang makan kat luar.....
so, hari ini menu aku ngan Timah sama..... IKAN KELI.....

hehe, banyak kali aku taip ikan keli kan.....
rasa macam bahagia sungguh dapat makan nie.....
harharhar

k, sekian


__________________________________________________________
RAHSIA JANA PENDAPATAN MUDAH DARI RUMAH ADA DI SINI

4 comments

May 31, 2011 at 3:46 PM

klu sebut ikan keli, lia dgn husband mmg peminat setia tak kira masak apa pun.. hehehe

May 31, 2011 at 5:08 PM

hm, sedapkan...

June 1, 2011 at 1:30 PM

mlm td mkn ikan keli sambal p.uda masak

June 1, 2011 at 4:56 PM

wah mesti sedap kan....

Post a Comment