^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

20 May 2011

Home » *Tengok jer tau, x boleh dengar, nak sentuh xper, tapi xder rasa*

*Tengok jer tau, x boleh dengar, nak sentuh xper, tapi xder rasa*

Pernah x kengkawan dengan ungkapan seperti ini, "Tengok jer tau, x boleh dengar, nak sentuh x per, tapi x der rasa"..... haha, penah????? x penah????? ada????? bila????? kat mana????? ha, agak2 apa lah yang aku tengah hadapi sekarang ni yerk, ada kaitan x dengan apa yang kengkawan fikirkan sekarang.....

pelik ker ungkapan tu????? huhu, serius aku tengah berdepan dengan situasi itu sekarang..... ape????? teruk ker????? huhu, boleh lah tahan, tapi aku redha jerk, lagi pon tinggal 2 hari jerk lagi aku dok kat sini kan..... nanti bila aku dah balik tepat asal, insyaallah dah x der la keadaan seperti sekarang yang aku hadapi nie.....

hah!! ape la aku membebel ni yerk..... bukan apa..... aku dok hotel bilik 208, then tetiba ada problem sikit dengan water heater kat bilik tu semalam, so, hari ini aku mintak pindah bilik lain..... penting tu water heater bagi aku ler kalau dok hotel ni kan..... n alhamdulillah aku pon pindah dengan selamatnya ke bilik 308, tingkat berubah tapi bilangan bilik masih sama.....

ha..... nak masuk klu dah nie..... water heater kat bilik ni ok, aku bolehlah mandi dengan selesa..... tapi bila buka TV..... huhu, xdee suara la pulak..... harap siaran jerk banyak, siap ada astro lagik, tapi tetap x boleh nak tengok Maharaja Lawak malam nie..... huhu, kalau ada pon x der suara nak buat apa kan..... hehe

hah, tu lah kaitan dengan ungkapan, "Tengok jer tau, x boleh dengar, nak sentuh xper, tapi xder rasa"

k, sekian

____________________

1 comment

May 23, 2011 at 8:46 AM

huh..suspen jew akak nie..ingat kan apa tadi..

Post a Comment