^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

19 May 2011

Home » *Menu makan malam di Kings Hotel, Melaka*

*Menu makan malam di Kings Hotel, Melaka*

hah!! dah petang2 baru boleh nak update blog, tu pon, jenuh la menunggu b.band ni dok nak mesra2 dengan suasa baru kat sini..... disebabkan outstation, maka aku memang dah minta izin kat hubby nak nawa b.band ni..... tapi sebelum ni kau gn wifi kat hotel ni jerk..... free kn, tapi punyela slow, sampai kan nak bukak satu2 website tu sampai kena reconnect banyak kali, tu pon sekejap jerk, pehtu bulat2 la dia searching..... aku ni jenis yang x sabo, trus signout > disconnect > shutdown > tengok tv..... lagi bagus, tapi kepala dok terfikir2 n terbayang2 nak update blog nie..... huhu

okies, x mor cerita panjang, aku ni selau jerk lari tajuk kan..... hehe sorry..... ok balik pada tajuk..... oleh kerana aku x der kuar memana kedai makan @ restorant untuk acara makan2 so, aku xder buat tajuk riview makan2 macam selalu kan..... kali ni aku cuma nak share apa yang aku makan malam tadi, kat hotel jerk.....


menu yang aku pilih dari dapur hotel adalah Seafood Horfan..... harga RM7.20 + RM2.00 delivery service..... aku rasa berbaloi kerana kuantiti makanan yang banyak n rasa yang memang marvelous..... dan yang penting, aku x payah kuar hotel @ masak, tunggu jerk dalam bilik n dalam masa x sampai 20 minit, menu yang diorder sampai..... apa lagi, makan la.....

jom tengok menu
 set yang didatangkan bersama Seafood Horfan (macam kuetiaw cantoness), sudu n garfu platik, tisu


 inilah rupanya..... penuh dengan hasil laut, dah kata seafood kan..... ada fishcake, sotong, udang, telur n kailan..... sedap.....

view dari dekat..... walaupon udang ada seketul jerk, tapi puas makan, bagi aku ler..... coz agak besar jugak la udang yang diletak tu.....

overall aku bagi tumbs up untuk menu nie..... tapi aku makan x habis, dapat mkan separuh jerk..... perut dah penuh..... selebihnya biarkan jerk, pehtu pinggan tinggal jerk dalam bilik, then petangnya aku balik bilik, pinggan dah x der..... n tada!!!!! bilik dah kemas (kat hotel ni tiap2 hari dorang kemas bilik, bukan saja kemas, tapi towel diganti tiap hari, tea n coffee ditambah tiap2 hari, toiletries di tambah tiap2 hari)..... tumbs up lagi..... hehe

k, sekian


8 comments

May 19, 2011 at 7:57 PM

alamak dik dah lapoor balik ekekke :)

May 19, 2011 at 9:16 PM

ada terselit udang..hehe.

May 19, 2011 at 9:39 PM

sedapnyer..dulu izan ikot asben keje projek darat smpai berbulan2 dok hotel.smpai makcik housekeeping pun jd kwn hihi...budak hntr order pun dh tahu nk order apa bila call.

tp murah ek kuew teow ni..nmpk mcm byk dan menyelerakan =D

May 19, 2011 at 10:44 PM

@ ieda

hehe, jom kita makan kak ieda

May 19, 2011 at 10:44 PM

@ Zura

udang tu yang mahal tu...

May 19, 2011 at 10:46 PM

@ ~izan~

wah, berumah kat hotel yerk.. cam best jerk.. tpi kalau sorang2 macam masz ni x best lah kan..

May 20, 2011 at 8:43 AM

akak kings hotel yg kat depan hospital pantai eh kak..? menu tu sedap mmg berbaloi2lar dgn harganyer kan kak..

May 20, 2011 at 9:53 PM

@ aLyNnZ

ha'ah kat depan sepital pantai tu.. memang sedap..

Post a Comment