^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

7.5.11

Home » *Wonderpets Is Online Now @ TV9*

*Wonderpets Is Online Now @ TV9*

hm sekarang ni crite kartun Wonderpets sedang online kat TV9..... tapi my lil Aisha tengak tido..... huhu


so, x dapatlah dia tengok crite tu..... crite kartun Wonderpets ini adalah salah satu kartun kegemaran Aisha selain Upin Ipin, Dora The Explorer n Go Diego Go yang dah xdisiarkan lagi sekarang nie..... semuanya kartun di TV9 kan..... hehe, aku rasa kartun2 tu boleh membantu Aisha membesar kerana setiap siri yang ditayangkan ada pengajaran dan ppembelajaran yang tersendiri..... tapi kebanyakkannya crite2 tu adalah berkaitan aktivit bantu membantu antara satu sama lain, samada antara haiwan dengan haiwan atau manusia dengan haiwan.....


aku harap my lil Aisha akan ambil pengajaran yang baik dari crite2 kartun tersebut.....


k, sekian




p/s : nak BW jap sementara my lil Aisha tido.....


1 comment

May 9, 2011 at 3:11 PM

suke layan wonders pet kalau boring2..

Post a Comment