^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

21 May 2011

Home » *Mangga Tiga Biji, Ku Sabar Menanti*

*Mangga Tiga Biji, Ku Sabar Menanti*

huhu, seronok buat program kat cawangan negeri nie..... lagi2 kalau cawangan negeri yang suka berbakti pada tanah.....  sebagai salah satunya negeri yang aku tengah selaras program kat sini, Melaka.....

ok, x mor cerita panjang..... terus pada tajuk, hari ketiga au di Melaka, aku dah dapat souvenir dari orang2 opis cawangan Melaka nie..... iaitu buah mangga, tiga bijik lagi, tengahari tu dah dapat makan..... nyummmmm sedap, petang tu dapat bawak balik pulak.....

tapi......................................... huhu.....
aku dok hotel, x der pisau, x der pinggan..... so, insyaallah hari ahad ni aku akan balik KL..... n akan aku kerjakan mangga 3 biji ituew..... leh makan ngan my lil Aisha..... wah!! x sabarnya tunggu Aisha n papa Aisha nak sampai sini malam nie (masa n3 ini ditulis)..... my lil Aisha pon suka makan mangga, memang bolehkamcing lah kami berdua, suka makan buah2 an..... tapi berlainan dengan papa Aisha coz dia x makan buah kecuali buah pisang n durian.....

huhu, tunggu lah kau mangga, akan ku nikmati keenakkan kau bila sampai rumah di KL nanti..... nyum nyum

k, sekian

8 comments

May 21, 2011 at 12:50 PM

alamak... retu pegi sana rasa mcm baru bunga ke berputik tah. tapi da masak skang yer. untung...untung.. teheheh :D

May 21, 2011 at 10:08 PM

peeh...
nampak sangat mas nie jenis yang peramah..
ramai yang sayang kamu..


PS: makan gitu jer eik mangga2 tu??

May 22, 2011 at 11:47 AM

sedapnya .. dah sampai ke tekak nie mas :))

May 23, 2011 at 8:44 AM

ohoo..alin 3 beranak mmg suker mangga..lebey2 lagi hak yg manis tu..nyum2 alahai kecur mulut..

May 24, 2011 at 1:32 PM

@ PUANSTOBERI

hehe rezeki, alhamdulillah

May 24, 2011 at 1:34 PM

@ Citarasa Rinduan

hehe, xder la peramah sangat ayu, tapi sebab dr mas sorang jerk pompuan yg dtg ctu, tu yg dpt layanan ala2 raja tu.. hehe

May 24, 2011 at 1:35 PM

@ ieda

sedap sangat kak ieda..

May 24, 2011 at 1:36 PM

@ aLyNnZ

kami kalau makan mangga 2 beranak jerk, madi x makan buah.. hehe

Post a Comment