^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

24 May 2011

Home » *Photoshoot @ Amphiteater Kompleks Kraf Kuala Lumpur*

*Photoshoot @ Amphiteater Kompleks Kraf Kuala Lumpur*

macam biasa, kalau kamera di tangan ku, akan aku manfaatkan sepenuhnya kegunaan kamera tersebut, x kiralah kamera SLR, compact, digital, even kamera HP sekalipon kalau ada kat tangan aku, akan ku gunakan sepenuhnya..... kali ni kau nak share pic yang diambil sebelum aku outstation ke Melaka last week..... sume pic my lil Aisha, jangan muak yerk tengok model cilik aku ni berpotoshoot di pentas terbuka kat opis aku nie..... guna kamera digital jerk..... n x der effect2 tanbahan.....

jom cuci mata


 pembuka bicara..... kat entrance opis.....


 hah, dah mula menunjukkan bakat untuk berposing..... aku suruh duduk Aisha duduk, atas tangga pon jadi..... hehe


 aku suruh pandang atas, Aisha ikut jerk..... good girl


 suruh posing kat pokok, dia pi..... suruh pegang pokok..... pon ikut jugak.....


 hah, ni kat area belakang kaunter guard..... ada set kerusi kat situ..... snap2 lagik.....


 ini kat amphiteater pulak..... posing lagik


 ingat nak suruh my lil Aisha buat aksi tengah babai, tapi x sempat snap dia dah letak tangan balik kat pagar tu..... huhu


 ni aku suruh dia duduk kat tebing pagar..... huhu takut gak jatuh, tapi alhamdulillah..... semua ok


 kat pagar cermmi pulak..... blur sikit coz aku main hulur tangan keluar pagar n snap, x sempat nak focus lelama.....


last but not least, my lil Aisha wif her kiss to tombol pagar..... ahaks.....

k, sekian

______________________________________________ 

4 comments

May 24, 2011 at 8:33 PM

pandai berposing...

May 25, 2011 at 8:48 AM

opis awak ke ni?? wahhh.. cantiknya.. :P

May 25, 2011 at 10:02 AM

@ Zura

hehe, posing pandai, tapi tetap x mor senyum..

May 25, 2011 at 10:03 AM

@ PUANSTOBERI

a'ah opis saya.... cantik macam opis awak jugak kan..? hehe

Post a Comment