^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

25 May 2011

Home » *Mangga Melaka Entry # 2*

*Mangga Melaka Entry # 2*

ingat x pasal n3 *Mangga Melaka*.....? ini nak kata sambungan tu x lah, tapi nak tunjuk buah mangga tu seketul pulak, eh! xder la seketul coz dah potong separuh baru ingat nak ambik gambar..... haha boleh gitu..... so jom kita layan gambar mangga yang suka suki aku jerk bagi nama Mangga Melaka.....


 inilah rupa mangga tu, sebesar tapak tangan n ala2 bulat yang x berapa nak bulat.....

ala..... aku ada snap pic mangga tu separuh belah tapi terdelete lah pulak..... huhu kiciwa


hah, ini my lil Aisha yang memang antu mangga..... nampak jerk dia mangga tu aku letak atas esbok, trus jerk..... 'Ma, buah, buah..... Ma, buah', sambil tangan tunjuk arah atas esbok.....


aku tengah kupas lagi separuh mangga tu..... tetiba tengok dalam mangkuk dah tinggal 1 potong..... huhu, aku x sempat rasa lagik time ni tau..... sume di makan oleh Aisha, so, yang sempat aku snap tinggal 1 potong je la..... huhu


hah, dah time lunch dah nie..... jom!!!!!

k, sekian

_______________________________________

4 comments

May 25, 2011 at 1:25 PM

ni mesti kesan dr pemberian pelam yg usu lakukan kepada aisha beberapa tahun dahulu... haha bagus2 jadi antoo pelam

May 25, 2011 at 2:30 PM

@ Siti Norhafizah

hm, agak2nye la kut..... seb baik sedap... hehe

May 25, 2011 at 8:54 PM

hantu buah mangga si aisha nie rupanye..

May 25, 2011 at 9:59 PM

wah bkn main suka ye si kecil tu makan buah mangga.. heeee ^__^

Post a Comment