^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

17 May 2011

Home » , » *Sambutan Hari Wesak Di Negeri Melaka*

*Sambutan Hari Wesak Di Negeri Melaka*

ini bukan entry berkaitan senario sambutan Hari Wesak di Negeri Melaka, tapi ini adalah entry berkaitan luahan hati ini yang terpaksa berada di negeri Melaka pada hari cuti Malaysia disebabkan oleh ada tugas yang tidak dapat dielakkan.....


hah!! tugas memang yang tidak dapat dielakkan, agak lama aku x muncul dalam blog nie kan, bukan apa..... last week, blog aku ni ada masalah untuk posting, nak posting camaner..... nak log in pon x bole, huhu..... kecewa sungguh la aku nie.....


tapi alhamdulillah, lepas kejadian tu yang dah berlalu 6 hari yang lalu (sejak tu aku x masuk pon blog ini atau mana2 blog tau, maaf yerk kengkawan) aku pon sibuk dengan kerja2 yang perlu di selaras..... then hari ini aku bersiaran dari negeri Melaka sempena Bengkel Teinik Sculpturing Dalam Pembuatan Paten dan Spin Casting Ke Atas Produk Pewter..... aku dah pon berada di Melaka sejak Ahad yang lepas dan akan pulang semula ke KL pada 23hb nanti..... huhu lama tu nak kena windu2 ngan my lil Aisha..... dengan papa Aisha jugak..... hehe


ok, x mor cerita panjang2 lagi..... tapi nak sambung sikit, sempatlah malam tadi tengok masyarakat buddha di negeri Melaka bersedia untuk sambutan Hari Wesak di tengah bandaraya Melaka, jem jugak lah jalan2 kat sini.....


k, sekian



1 comment

May 17, 2011 at 3:51 PM

oo ok .. leps nie leh lah BW ya :)

Post a Comment