^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30 May 2011

Home » , , » Kedai Online Siap Dalam Masa 5 Minit Dan Terus Berniaga

Kedai Online Siap Dalam Masa 5 Minit Dan Terus Berniaga

  • Masalah utama tambah pendapatan melalui bisnes internetKos sarahidup yang tinggi menyebabkan orang ramai mencari pendapatan sampingan melalui bisnes internet. Namun permasalahan yang sering dihadapi oleh mereka ialah tidak tahu bagaimana nak mula, tiada modal yang besar, tiada pengalaman, kurangnya pengetahuan yang berkaitan dan masa yang amat terhad untuk menguruskannya.
 
  • EdyMart sediakan kedai online pelbagai produk laris
EdyMart ada jawapannya. Anda akan diberi satu sistem kedai online EdyCart, yang lengkap dengan pelbagai produk laris, pemasangannya memakan masa hanya 5 minit dan pengoperasiannya amat mudah dan tidak memerlukan masa yang lama untuk dilaksanakan.
 
  • Kedai online milik anda boleh diubahsuai dan dipromosikan
Anda boleh mengubahsuai kedai online tersebut menggunakan logo anda, memilih gambar muka depan yang menarik perhatian pelanggan serta mempromosikan laman web lain menggunakan ruangan yang disediakan.
 
  • Proses jual beli produk oleh pelanggan di kedai online anda
Sekiranya pelanggan membeli produk di kedai online tersebut, pelanggan akan membuat pembayaran ke dalam akaun bank anda. Anda hanya perlu ke admin sistem kedai online EdyCart, menyemak pesanan pelanggan dan mengesahkan pembayaran, kemudian anda dikehendaki membayar harga modal ke Edy Marketing. Pihak Edy Marketing akan menguruskan pembungkusan dan melakukan penghantaran pesanan produk tersebut kepada pelanggan anda.
 
  • Anda dibantu dengan strategi pemasaran yang berkesan
Sistem EdyCart Marketing Advisor akan membantu anda dalam mempromosikan kedai online anda, melalui panduan tindakan strategi pemasaran yang berkesan, untuk dilaksanakan dari masa ke semasa. Ini mampu meningkatkan hasil jualan sekaligus menambah pendapatan yang diperolehi daripada hasil jualan kedai online anda.
 
  • Cara-cara untuk upgrade menjadi Pengedar Edy Marketing
Anda sudah bersedia? Bertindak sekarang dengan cara klik link  DAFTAR AHLI web EdyMart secara percuma. Selepas itu, login laman web EdyMart. Terdapat butang Upgrade sebagai Pengedar Edy Marketing.
 
  • Miliki sistem kedai online EdyCart dan terus berniaga
Pembayaran hanya RM 100 seumur hidup , dan sistem kedai online EdyCart milik anda untuk tempoh 30 hari. Selepas itu, sewa kedai online serendah RM1 sehari sahaja.
 
  • Potensi masa depan anda bersama bisnes EdyMart
Bisnes EdyMart mampu berkembang dari masa ke semasa, membantu dan melahirkan usahawan yang maju dan berdaya saing hingga ke peringkat antarabangsa.
 
Sekian Terima Kasih

8 comments

May 30, 2011 at 11:49 AM

salam ziarah...bagus jugakkan ade kedai online ni..

May 30, 2011 at 11:58 AM

baru nak berjinak2 nie.. doakan yerk

May 30, 2011 at 12:02 PM

mas..moga sukses ye..!

May 30, 2011 at 1:00 PM

tak pernah dengar lagi yang nih, lot.my pernah la dengar.


Latest Entri :
Monday Blues

May 30, 2011 at 2:02 PM

@ Fieza79;

thanx kak fieza

May 30, 2011 at 2:03 PM

@ eiela;

try la.. ok

May 30, 2011 at 3:40 PM

akak x pernah dgr lagi nie dik .. ermm bagus lah kalau banyak kebaikannya .. gud luck dear !

May 30, 2011 at 5:35 PM

@ ieda;

baru lagi on sistem nie..... thanx kak ieda

Post a Comment