^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

23 June 2011

Home » , » *Panic*

*Panic*

this is a group yang terkeluar malam tadi nyer SHOWDOWN 2011
dengan tema 'Magic', dorang ni memula buat persembahan aku dah rasa dorang yang akan dapat persembahan yang paling teruk sekali..... n tekaan aku betul bila ML mengumumkan yang mereka adalah group yang paling weakness minggu nie (malam tadi)

dalam battle round pon dorang kalah dengan HMC Phlow..... goodbye Panic, the only one women group dalam SHOWDOWN 2011 nie.....

so, group yang tinggal dalam SHOWDOWN 2011 untuk next week adalah
*

*

*

 HMC, dorang memang best, setiap show yang dorang buat ada jerk idea baharu yang dorang tonjolkan..... aku suke dorang


 ECX, group yang dapat title persembahan paling best malam tadi, n aku akui dorang punye show untuk 'Magic' memnag WOW!!!!!, siap boleh potong kepala tu..... besi kat tangan pon boleh terbang2..... hehe


 RKS, dorang pon best gak, tapi asik ler masuk bottom 4, group B-Boy yang masih lagi terselamat.....


 BOS, hohoh ada 2 bunga dalam group nie..... dorang pon best gak.....

so, next week nyer SHOWDOWN 2011 mesti gempak ngan yan tinggal group2 yang best sesangat..... lepas ni aku x tau group mana yang akan terkeluar.  daripada 4 group ni, akan tinggal 3 group yang akan ke final.....

aku macam dah ada rasa jerk group mana yang akan menang Showdown kali ni..... tapi biarlah rahsia (chewah, macam lagi dato' ct lak).....

n, malam tadi juga lah 1st time aku berjaya tengok show ni dari mula sampai akhir tanpa melelapkan mata walau sedikit pon..... YESSS! 
nak tau x?? hubby siap ajak aku pi I-City next week nak tengok show ni, tapi aku x rasa ia akan menyeronokkan coz kalau tengok kat sana.....
x boleh nak baring2 macam kat umah
x boleh nak rest pi minum @ makan2 macam kat umah
x boleh nak tengok zoom aksi2 dorang macam kat umah
x boleh nak tengok show sambil main2 ngan anak macam kat umah
n
yang paling penting
x boleh nak bersenang lenang kalau bawa my lil Aisha kat sana
takut Aisha x selesa kan dengan ramai orang kat sana.....

kan kan kan, korang rasa group mana yang terkeluar next week?
korang lebih suka tengok show2 macam tu kat umah jerk ker @ tengok live?

oh, lupa..... ada sesapa kenal ngan Iz, artis yang buat show masa last program malam tadi?????

hm, loceng dah bunyi, n jap lagi nak kena turun bawah untuk assembly company.....
nak pi make up jap.. ahah!! make up lah sangat aku nie..... huhu

k, sekian

12 comments

June 23, 2011 at 8:29 AM

comel wajah baru ni..ceria! sukaa sangat2x.. ^_^

June 23, 2011 at 9:11 AM

syukur panic dh keluar...

erm bkn mgu depan final ek huhu

June 23, 2011 at 11:33 AM

saya pun follow cite dr 1st episod. sume gara2 terpengaruh dgn anak sedara. hehhehehe. makcik nya yg over exited bila nengok

June 23, 2011 at 12:38 PM

sy x foloow..huhu

June 23, 2011 at 1:07 PM

@mamalieyna :
thanx iena

June 23, 2011 at 1:08 PM

@Siti Norhafizah :
hehe, x final lagi lor..

June 23, 2011 at 1:09 PM

@~aSFaLiZa~ :
ooo yer ker?? hehe, support industri muzik tempatan sambil support minat anak sedara kan..

June 23, 2011 at 1:09 PM

@Nens Collection :
x follow ker, try tengok sekali, mesti terpikat, tapi nak abis dah..

June 23, 2011 at 3:00 PM

x polo :)

June 23, 2011 at 3:39 PM

Papa tak ikut sangat rancangan ni.., tapi anak Papa memang suka tengok.. =)

June 23, 2011 at 3:48 PM

@eB ezrin :
hehe, masz pon baru jerk 2 3 minggu nie...

June 23, 2011 at 3:49 PM

@PapaMacho :
suke tengok dorang menari....

Post a Comment