^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

21 June 2011

Home » , , » *Just For U Sister*

*Just For U Sister*



dah lama nak buat macam ni, tapi x sempat.. ni pon sempat buat 2 jerk, ntah mana la lagi gambar2 yang ambik kat tasik tu yerk.. dalam folder gambar x der lor.....

lagi pon bende ni buat petang semalam lepas kerja, sementara tunggu hubby balik dari angkasapuri, sempat la buat, tapi tetap x puas hati coz cari gambar tu x jumpa.....

so ini je la yang sempat yerk.... ada masa kita buat lagik yerk..... hehe
k, sekian

8 comments

June 21, 2011 at 8:58 AM

wah.... toceh2..
hehe edit la banyak2 nk lg ad dlm lappy usu

patut la beria nk nama ye, igtkn nk mntkkn keje kosong haha

June 21, 2011 at 9:16 AM

@Siti Norhafizah :
hehe, tu la, carik pic lain xdok lor..

June 21, 2011 at 9:33 AM

dh tgok lom gmbr terbaru abah n mak =)

June 21, 2011 at 10:50 AM

Akak mmg terer bab edit mengedit pitcure nie..biler ar boley berguru ngan akak hihi..sudi kew?

June 21, 2011 at 10:52 AM

@Siti Norhafizah:
yang kat pontian tu ker? ker ada lain

June 21, 2011 at 10:53 AM

@aLyNnZ :
alor, baru belaja lor.. hm, ok jerk, meh datang sini free jerk, nanti aku montak tolong faris ajarkan.. hehe

June 22, 2011 at 1:15 PM

xde lain lah.. yg tu ler hehe

June 22, 2011 at 2:26 PM

@Siti Norhafizah :
oooo, hehe

Post a Comment