^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

14.6.11

Home » *Teko.. Teko.. aku jual teko lah pulak.....*

*Teko.. Teko.. aku jual teko lah pulak.....*

hah, betul ker aku nak jual teko2 nie.....
jom tengok.....


teko capsicum

teko kura kura

teko keladi bunting

teko ikan

teko hapentah

teko katak atas teratai

teko daun

teko buluh kering

teko ayam


oho!! ini x jual ma..... ini campien punye.....
atau ada sesapa tau kat mana boleh dapat teko2 cenggini.....
best jerk kan kalau dapat koleksi teko nie, letak dalam almari kaca segi tiga....
almari tu letak kat sudut tepi tangga kat ruang tamu...
wah!!!!! berangan x hengat..... umah x siap lagi dah nak berangan macam2.....
rentikan lah masz oiiii!!!
huhu

k, sekian


7 comments

June 15, 2011 at 8:36 AM

kak masz x salah berangan.dr situ br tercapai impian...teruskan berangan mak jenin...

June 15, 2011 at 10:27 AM

kalu yg pelik2 ni mst luar ngara byk...

June 15, 2011 at 10:40 AM

@myfara :
haha, memang tengah berangan jerk sekarang nie..

June 15, 2011 at 10:40 AM

@Nens Collection :
tu lah pasal, nak kena kumpur duit pi obesi la pulok.. huhu

June 15, 2011 at 11:06 AM

teko manggis ada lagi kat rumah

June 15, 2011 at 2:34 PM

hoho, nanti leh bawak kl wat penuh lemari kaca..

June 15, 2011 at 5:06 PM

comeynye teko :D

Post a Comment