^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

25 June 2011

Home » *n3 lepas gream, x digalakkan baca*

*n3 lepas gream, x digalakkan baca*

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

geram gilerz....
sampai ke hari ini geram masih x hilang lagi nie.....
semalam hubby bagitau yang kontraktor mintak tunda lagi nak serah kunci umah.....
patutnya next week kami dah boleh masuk umah kami tu.....
tapi semalam kontraktor tu bagitau, kena extend lagi 2 minggu....

nak tau nape
coz bebudak dia cuti..... tinggal 2 orang jerk buat keje
OHO!! 
itu bukan masalah kami, dah janji siap minggu ni, kena la siapkan.....
yang dibagi bebudak wat keje tu cuti wat per.....
abis 2 orang tu leh wat keje lebih ker

len kali jangan berjanji kalau x boleh buat.....
aku geram bukan apa, kalau dah tunda siap umah
maka kami pon kena dok umah sewa lagi.....
mana boleh tahan nak bayar dua umah sekali.....
dah setengah tahun dah.....
janji bulan depan, bulan depan, bulan depan.....
tapi x siap2 jugak..... huh

duit nak, tiap2 minggu nak duit.....
tapi janji x penah tepat.....
dah lah tiap2 minggu harga bertukar, bukan kami mintak tambah pape pon dari pelan asal.....
alasan sebab kos barang naik..... masalah kami ker tu?? apsal masa bagi harga dulu x kira kos sume tu.....

kalau tau jadi macam ni, dari awal kami xkan berlembut dengan kontraktor nie.....
suka berdalih, bila jumpa cerita lain
bila call cerita lain
bila SMS cerita lain

hari ni nak jumpa nak setel apa yang patut.....
dah lah rosakkan tile garaj, kata dulu xder pape.....
sekarang nak mintak duit untuk pasang tile lain
PAHAL lak.....
letak je lah simen, kalo x pon.....
bior je la garaj depan tu capuk2 ngan bekas simen n bata2 yang dah pecah2 tu.....


k, sekian

3 comments

June 25, 2011 at 1:40 PM

Kadang2, karenah kontraktor2 ni banyak peningkan kepala kita.. Papa dulu pernah kena sekali.., sampai sekarang masih geram kat kontraktor tu..Huhuhu..

June 27, 2011 at 11:57 AM

sabar eh kak..kalo alynn pun marah..pasal umah nie mcm2 hal lar kan kak..? xper kak lau kontraktor wat elok2..keje wat tip top..

yg umah alynn lain al plak..perancangan umah siap pas raya tahun nie..alih2 raya cina bln 2 yg lalu dah boleh amik kunci umah n dahkena start bayar umah..sukernyer hati tapi biler tgk umah dorang wat cincai2 jew..

ehh xboleh jadik wat complain arr kak..duit nak cepat tapi keje xsemenggah..sama lar kite kak skrg byr umah sewa lagik huhu..

June 27, 2011 at 1:58 PM

usu x baca. usu read je hehe

sabo je lah.....
wahai rumah..cepatlah kau siap. org2 kat johor ni dh rindu dgn aisha..je. papa n mama x :p

Post a Comment