^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

13 September 2011

Home » , , » *Raya Sedondon Lisa Surihani & Yusri KRU*

*Raya Sedondon Lisa Surihani & Yusri KRU*

Aku tumpang seronok dengan kisah mereka berdua coz aku suka kedua2 nye..... x kira apa orang nak kata tapi aku tetap suke ngan mereka nie..... lagi2 lisa yang memang sweet n sejuk mata memandang..... tahun ni mereka berdua mengenakan baju warna sedondon, cokolat gitu kan.....


"Lisa datang beraya di rumah saya pada hari raya pertama, tetapi sebelum itu, pada malam hari raya pertama saya sudah ke kampungnya di Gopeng, untuk beraya dengannya,"jelas Yusry.

"Alhamdulillah, setakat ini hubungan kami berjalan dengan lancar, sekiranya tahun ini merupakan tahun terakhir saya beraya sebagai wanita bujang, saya juga bersedia menerimanya,"jelas Lisa. - sumber manggaonline



“Insya-Allah jika semua berjalan lancar dan tidak ada apa-apa halangan dari segi kerja, saya akan melamar Lisa dan mengahwininya pada 2013.

“Kalau tanya pada hati, memanglah saya mahu cepat tetapi apa-apa pun kami harus menghormati keluarga mengenai hasrat kami itu.

“Yang pasti, kami tidak akan berkahwin tahun hadapan kerana Lisa Surihani akan berlakon dalam filem arahan saya, Ular,” kata Yusry KRU kepada media.
 
Yusry KRU turut mengakui jatuh cinta kepada Lisa Surihani kerana wajahnya yang lembut dan ayu, “Saya suka memandang wajah Lisa yang manis dan ayu. Setiap kali menatap wajahnya hati saya sejuk dan jiwa menjadi tenang. Itulah yang membuatkan saya menyenanginya.” - sumber kak ieda









 sumber EyelogueMedia
 p/s: semoga hubungan mereka berkekalan seperti yang dihajatkan..... ameen

 

3 comments

September 14, 2011 at 12:50 AM

sama cantik dan sepadan..:)

September 14, 2011 at 7:49 AM

tp napa yusry nmpk mcm hero tua eh..mcm lg tua dr rosham nor plk..agknya sbb yusry kurus sgt kot.. diorg ahwin nti msti lg gempak dr norman ngan memey..hikhik

September 14, 2011 at 8:13 AM

suke3x..minat sgt dgn pasangan nie..harap berkekalan..

Post a Comment