^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

27 September 2011

Home » , , , » *Self Service Studio Photoshoot*

*Self Service Studio Photoshoot*

 wah tajuk.....
hm, ini bukan n3 nak promote service photoshoot tau.....
tapi ini adalah n3 untuk inform yang gambar2 dalam koleksi n3 ni aku yang ambil sendiri.....
rasanya aku dah pernah up pic2 ni sebelum ni tapi ntah bile.....
malas pulak aku nak korek n3 lelama kan.....
tapi kali ni aku pilih yang betul2 pic macam ala2 photoshoot kat studio.....
plus aku edit sikit mana yang aku mampu.....
nak edit pic macam kat dalam blog EB, aku x pandai..... huhu
so, layan je lah pic ala2 studio photoshoot ni yerk.....

model : Dizaaisha Umairah (my lil princess)
photo-g : Masz (aku ler tur)
tarikh : 18.06.2011
masa : 2 pm keatas
tempat : myself studio (rumah sewa aku lor....)

ok, jom layan pic.....















 model senyum tp x pandang kamera.....  
menjadi trik aku untuk Aisha x payah pandang kamera dengan suruh dia tengok objek lain n bukan kamera.....



 alang2 terpaksa beli belon 'love' jusco yang berharga RM5++ tu, so aku jadikanlah props untuk sesi photoshoot nie.....



 kerusi rotan n bear adalah props wajib dalam sesi photoshoot nie.....



 pic yang sama dengan 1st pic di atas tapi dengan hasil edited lain sikit.....



cubaan model untuk mengalihkan kerusi rotan itu..... tapi tidak berjaya.....



 "huarghhhhhh!! ngantuk la mama, bila nak abis nie....."

 ok, itu jerk..... 
k, sekian

8 comments

September 27, 2011 at 8:45 AM

comel2...si kecik pun kemain pandai posing...sporting layan mamanye snap2 yeak.....

September 27, 2011 at 9:59 AM

cantik nyer...

just nk kabo...blog akk ni ada virus la..da bebekali msk x dpt surf..ni komen kira bernasib baik la..

amik perhatian ye kak

September 27, 2011 at 10:06 AM

tak apelah masz....memula belajar oklah tu...nanti bila dah teror bleh bukak studio...

September 27, 2011 at 10:58 AM

Cantik2 gmbr..model pun beri kerjasama.. ^_^

September 27, 2011 at 12:47 PM

cantik pic tu.. ada bakat terpendam ni...

September 27, 2011 at 3:05 PM

sy x pandai la kak bab2 virus ni... better akk rujuk pd yg pakar.tkt2 nnt yg kena serang computer akk. bkn blog.susah tu nnt

September 27, 2011 at 6:17 PM

her rambut dh messy ckt lor...

September 27, 2011 at 11:03 PM

cantik pe semua pic tu...mas pndai edit2...

Post a Comment