^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

09 September 2011

Home » » *Entry Raya*

*Entry Raya*

 ops!!!!!

entry raya?? huhu belum ada mood lagi la nak buat n3 raya..... bukan apa, gambo dalam lappy hubby, aku ni x rasa rajin lak nak transfer dalam tumbdrive untuk upload dalam blog buat kenangan di masa depan kan..... lagi pon x banyak gambar yang kami snap masa raya ari tu disebabkan mengejar perjalanan yang jauh dari sehari ke sehari hingga 3 negeri beraya..... huhu

sebenonya hubby cum tukang tangkap gambar aku tu memang jenis x suka tangkap gambo..... kamera jerk beli mahal2 pahtu wat tukun dalam bilik stor kat umah..... kalu aku x berbunyi, maka tiadalah gambo..... x kan aku lak yang lebih2 nak terhegeh suoh dia mabik gambo kan..... kamera tu bukan aku nyer..... tapi kengkadang aku paksa jerk dia snap..... dia pon wat muka kesian, snap lah gambo aku yang memang suke gedik2 nie..... haha

so, taun ni, raya xder la sangat gambo raya..... yang ada cuma gambo raya pertama kami di johor..... nanti2 aku update yerk..... tunggu aku rajin bawa balik tumbdrive kat umah (dah cerita ni, haruslah buka drawer n ambil tumdrive masuk bag kan, hehe.....) jeles sungguh kau tengok blog kengkawan dah penuh dengan cerita raya n penuh ngan gambo2 raya yang cantik2 belaka.....

ok, tengah nak cari mood kerja nie.....

k, sekian


5 comments

September 9, 2011 at 9:14 AM

lama bebenor beraya ye..hehe..selamat berblogging

September 9, 2011 at 10:04 AM

erm same laa ngan lieya...arini baru ade mood nak cite pasal raye....kalo tak lame dok tersadai dlm draf...ekeekekekek.....

September 9, 2011 at 10:24 AM

lorr...takmo la..load arr gambo..nk la jgk tgk gambo raya..

September 9, 2011 at 12:55 PM

nak tgkk ;p

September 9, 2011 at 3:05 PM

alah cptlah upload gmbr raya..nti lama2 dah basi..cpt upload nk tgk aisya punya baju raya..

Post a Comment