^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

02 May 2012

Home » , , » *Usu's Big Day #6 - Finale*

*Usu's Big Day #6 - Finale*


salam,

erm, camaner cuti semalam.....
apa program kengkawan.....
aku?.....
nanti2 aku share yerk.....

ni ha nak finalkan cerita my Usu's Big Day bulan lepas nieh.....
ni kira last entry pasal big day tu yerk.....
tapi entry ni memang 100% tiada gambar pengantin.....
muehehe, boleh gitu.....
ni kira ala2 di sebali tabir lah kan.....
hehe

jom layan.....

 owh ini gambar buat aku tergelak.....
aku sibuk nak shoot baju pengantin, my lil Aisha sibuk nak pose kat depan aku.....
 

reaksi my lil Aisha masa 1st time tengok pic ni dalam lappy hubby.....
"mama, Aisha buat ape tu?" sambil kepala berkerut.....
(aku terkejut sikit, bleh tetiba dia tanya gitu)
"ha, Aisha buat apa tu?"
"tak auu, mama, Aisha makan ape tu?" lagi dia tanya x puas hati.....
(aku dah tergelak di sini, memang sungguh dia nak tahu apa dia buat time tu)
"Aisha makan tisu la sayang"
"ooo makan tisu, sedap mama?" 
(muahaha, lagi aku tergelak)
"eh, Aisha yang makan, sedap tak?"
"ermmmmm, tak auu....."
hehe
Aisha oh Aisha.....


sebahagian tetamu yang hadir semasa majlis pernikahan pada petang 14.04.2012


 kami kakak2 n anak sedara pengantin.....


persiapan sebelum majlis bermula pada 15.04.2012



 orang kuat di dapur.....


 diantara tetamu yang hadir.....





dan





kami tuan rumah berbaju biru.....


terima kasih kami ucapkan kepada semua yang terlibat dalam menjayakan majlis ini.....
kira ini adalah yang terakhir dalam famili kami meraikan pengantin.....
kalau ada pon, mungkin lambat lagi coz cucu yang mak abah jaga sekarang ni masih bersekolah.....
mesti kami rindu saat2 havoc sebegini.....
hehe

maaf jika ada sesuatu yang tidak enak berlaku di sepanjang majlis ini berlangsung.....
pape pon, kami sangta hargai kedatangan para tetamu di hari itu.....


k, sekian


p/s: nak tengok cerita terdahulu :>

5 comments

May 2, 2012 at 1:25 PM

meriahnye~

May 2, 2012 at 3:11 PM

HEHE..AISHA2..NK GELAK NGN JAWAPANNYE..
SERONOK BILE KENDURI MASING2 KERJASAMA..BARULAH ENJOY BUAT KERJA..;)

May 2, 2012 at 4:55 PM

syok kan buat kerja kawen jumpa ramai2 ... meriah je

May 2, 2012 at 5:51 PM

wahhhh meriahnyaa... :)

May 2, 2012 at 9:24 PM

Haha, comel tak ingat dia makan apa! COMEL sgt! terbayang dia menyoal =D

Post a Comment