^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

23 May 2012

Home » , , » *Lama dah x cerita pasal Nuffnang kan*

*Lama dah x cerita pasal Nuffnang kan*


salam,

bukan aku merajuk..... ye la, xder apa2 berita dari sidia, maka aku pon senyap je la..... x kan aku nak terhegeh2 pulak kan..... kalau ada rezeki, ada la kan..... hehe..... so saje je gatal tangan petang2 ni, x tahu dah nak buat apa, FB, Chat, sms, Blog, Twitter, YouTube, Game semua aku dah buat..... sementara tunggu hubby call petang tadi, aku bukak la akaun sidia..... maka ada la sesuatu yang aneh di situ di mana RM telah bertambah sedikit..... dan aku pon klik la EARNINGS..... dan


TADA!!!

ada lagi rupanya BE untuk blog kau yang x seberapa nie..... alhamdulillah..... walau 1 jerk, aku bersyukur daripada xder langsung kan..... aku sedar apa blog aku nieh..... harapkan kengkawan yang rajin jengah sini jerk la kan..... terima kasih atas support kengkawan yerk..... aku buat blog ni pon bukan untuk income sangat pon..... saja mencuba nasib.....

x harap pon ada BE lagi lepas ni, tapi kalau ada, memang aku alu2 kan, mana tau dapat tambah duit tabung Aisha kan..... hehe

k, sekian


4 comments

May 23, 2012 at 8:45 PM

ramei dpt BE ari ni :)

May 23, 2012 at 10:04 PM

hehehehe... OK laa tu awak... murah rezeki anak awak...

May 24, 2012 at 7:44 AM

tak pe kak,lama2 naik lah duit tue..sabar k..

May 24, 2012 at 10:29 AM

nuffnang mmg berbaik hati pd tahun 2012 ni .... aku tak penah putus2 lagi ..alhamdulillah

Post a Comment