^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

23.5.12

Home » , , , » *Umrah Dan Ziarah*

*Umrah Dan Ziarah*

salam,

dah petang n lepas office hour dah ni, tapi aku masih lagi di sini..... tunggu sang hubby bagi green light (call extension phone) untuk balik rumah..... sekarang ni MIL n FIL ada kat rumah, dorang sampai dari Kuantan, Pahang tengahari tadi..... sok pagi dorang akan berangkat ke Tanah Suci melalui KLIA untuk mengerjakan umrah.....

x sabar nak balik rumah berjumpa ngan dorang..... erm, x tau nak masak ker atau nak makan luar jerk malam ni..... kalau nak masak..... nak masak aper yerk..... huhu, lauk dah x der kat umah, tinggal sayur jerk hubby beli petang semalam kat pasar malam..... x kan nak masak sardin atau telur je kut..... huhu

tengok la apa yang nak di makan malam nanti yerk..... mesti Aisha seronok coz To'Mi n To'Ki dia ada kat umah..... meriah sikit malam ni kat umah..... hehe

k, sekian


7 comments

May 23, 2012 at 6:11 PM

semoga slmt pergi dan selamat pulang

May 23, 2012 at 6:52 PM

lya doakan agr dipermudahkan sgala urusan ibadah n selamat pergi n pulang

May 23, 2012 at 7:15 PM

Sonok kan kak kalau umah ada tetamu..tetamu dtg bawa rezeki..insyaallah..

May 23, 2012 at 11:16 PM

Selamat mengerjakan umrah buat ur MIL n ur FIL

May 23, 2012 at 11:16 PM

Selamat mengerjakan umrah buat ur MIL n ur FIL

May 23, 2012 at 11:18 PM

Selamat mengerjakan umrah buat ur MIL n ur FIL

May 23, 2012 at 11:18 PM

Selamat mengerjakan umrah buat ur MIL n ur FIL

Post a Comment