^welcome to maszmadi.blogspot.com^~^!SI BLOGGER MAMA is best view by Mozilla Firefox & Google Chrome^~^we are now mobile friendly^~^thank you and do come again^

30.5.12

Home » , , » *Renovation Expo 2012, PWTC*

*Renovation Expo 2012, PWTC*



salam

dah 2 3 hari ni pi balik keje lalu Jalan Tun Razak ada nampak bunting pasal expo yang akan berlangsung kat pwtc dalam waktu terdekat ni..... 

renovation expo 2012 (rex '12)
1-3 jun 2012
pwtc, kuala lumpur


tiap2 tahun nak pi tapi x pi2 jugak..... padahal dekat jerk, 5 minit sampai dari rumah kalu jalan x jem, hehe..... tapi ader jerk hal yang perlu dilakukan bila sampai waktu nak pi sana..... kali ni x dapat pi jugak..... pada tarikh tu aku ada kat kelantan for Pesta Sukan yang jabatan aku anjurkan..... huhu

so, pada mereka yang sedang dalam proses buat ubahsuai rumah atau yang tengah berkira2 untuk ubah suai rumah (maklumlah nak raya ni kan) atau yang baru nak beli rumah pon boleh datang beramai2 cuci mata n dapatkan info mana2 yang berkenan.....

aku x dapat pi..... hukhukhuk

k, sekian


6 comments

May 30, 2012 at 1:31 PM

kenapalah asal sebut KL jek mesti malas nak gi.. mungkin sebab tak tahu jalan kot.. hahahahaha

May 30, 2012 at 3:35 PM

biasanyer kalau expo ni dorang akan tawarkan harga terbaikk kan kak..so sesaper yg ada budget boleh larr g kan kak..yg xder budget cam alin nie boleh g gak tp tgk jew pendam dalam hati huhu..

May 30, 2012 at 6:03 PM

kalau dekat confirm terjah..

May 30, 2012 at 6:03 PM

....kita renovate kat kelate je la hehe

May 30, 2012 at 7:32 PM

dah dekat..blh pergi kan.. biasa blh la rege merudum kan

May 30, 2012 at 8:39 PM

Teruja gak nk p but mnggu nk p kuantan...huhu

Post a Comment